Solarium etter fødselen?

eg og lurer litt på det... for det vil eg og få gjort noe med snarest...

men har det ikkje noe å si for ammingen ??? kan man ta sol sjøl om man eventuelt ammer? [8|][8|][8|][8|]

sniker fra mars på dette innlegget også[8D]

solarium kan du jo ta så snart du føler deg i form til det. Har du slitt med bekkenplager kan jo det fortsatt sitte litt igjen, og så er det vel fortsatt mulig å få litt pigmentflekker om det ikke er så lenge siden fødsel.
Jeg har planer om å hoppe i solariumet så snart som mulig etter fødselen, det har jeg lengtet etter i flere mnd[8D](har ikke klart det pga bekken og rygg)

Jeg har tenkt som dere at dette vil jeg gjøre snarest! Men har over hodet ikke tenkt at det skal gjøre noe med ammingen?[8|] Det er jo det samme som om vi skulle gått og skjermet oss om sommeren fordi vi ammer[8D]

ORIGINAL: Mollå

Jeg har tenkt som dere at dette vil jeg gjøre snarest! Men har over hodet ikke tenkt at det skal gjøre noe med ammingen?[8|] Det er jo det samme som om vi skulle gått og skjermet oss om sommeren fordi vi ammer[8D]

hmmm... tenkte kanskje ikkje det va så bra med strålingen fra solariumet.... vi ska vell dekke oss LITT mer i sola også når man ammer? eller tar eg helt feil? trodde det gjorde noe med melka eg.. [8|][8|][8|]

eg tenker litt på å ha vanlig melk i sola, da blir den jo dårlig?
og pupp e vell ikkej unntak på en måte? ikkje SÅÅÅÅ gale som det der da, men at det påvirker litt ? hmmm....

NÅ følte eg meg MEGA blond og teit her [:'(][:'(][:'(][:'(]

Jeg har sola meg etter fødsel jeg.. tenkte ikke på at jeg ikke kunne gjøre det engang ...

Back
Topp