Solaa!

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Eller andre som kan dette med bilder [;)]

Skal til fotograf med snuppa dagen før bursdagen hennes. Har handlet noen hvite klær, syns det blir veldig fint på bilder. Men jeg skal ha noen bilder av oss to sammen, og lurer på om det blir best om jeg har lyst på meg også?

Har en del skift i hvite og lyse klær til henne, men skal også ha med denne tror jeg (bilde fra ellos):

Tror du det kunne funket at jeg har på meg en buksedress i sort da? Den er omtrent helt lik i utforminga som den som Sofie har, bare at den sitter litt annerledes.

Dyttelidytt [;)]

ja.. d hørtes bra ut [:)]
har også bestilt den dressn til lille. venter spent på at den skal komme [:D]

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45992&productId=262672&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Jehu [:D]

Men på bildene hvor hun har hvite klær, bør jeg også ha lyse klær?

ORIGINAL: Solaa

Lurer på om jeg også har lyst til å bestille time hos fotograf til hele familien til bursdagen hans [:)] Blir jo så masse bilder av Tuten alene og endel med sambo også, men ingen med meg [&o]

Har ei venninne som driver fotostudio i gokk - på vei opp til Trondheim, og vi skal dit i sommer, kanskje jeg skal ringe henne gitt [:D]

Ja, det er liksom det jeg tenker og. Har tusen bilder med alle andre, men nesten ingen med meg.

Det syns jeg du skal gjøre [:D]

Back
Topp