Solaa... ang prikker

Gulltopp

Gift med forumet
Du, fant du ut av hva de prikkene tuten hadde på føttene var? Og kan du hjelpe meg å finne igjen tråden. Snuppelille har noe som ligner... 2-3 blemmer på tærne og 2 på en finger. Ellers litt rødprikkete rundt munnen og litt i utkanten av bleieområdet og på bena. Har hatt det i 2 dager, og jeg forstår ikke hva det er.

Er nok ikke det, hun er rødprikkete rundt munnen, men ikke voldsomt. Har ingen blemmer i munnen. Og hun har 2 blemmer på en finger og 2 på en stortå og en under en tå. Thats it. Ser ut som tuten sine blemmer, egentlig. Ingen endring på 2 dager. Så jeg har avskrevet de "alvorlige" sykdommene...

Snakket med HS, og hun mente det kunne være et "lett" virus som gav prikker. Var endel av det, uten at de ble direkte syke. Hun har ikke hatt noe feber, kanskje litt nedsatt matlyst. Unger får røde prikker av og til, uten at det nødvendigvis er noe, sa hun. Har lurt på om det kan være varme/fuktutslett, men da bør det gå bort snart... Er litt mindre i dag, tror jeg. Men har vært ganske likt i to dager.

Stresser ikke noe med det, men skal på besøk til ei på barselgruppa mi, og hun er høygravid. Vil jo ikke smitte henne med noe heller!

Hvor lenge hadde tuten blemmene?

Back
Topp