Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så kos med tråd!! Har ikke latt vær å skrive noe her for å spille kostbar altså... [;)] Men det har vært en del tanker og følelser vi har og vil fortsatt måtte bearbeide så jeg har ikke helt visst hva jeg skulle skrive...
MEN NÅ SKAL VI I GANG!! [:D][:D][:D]
Venter tr tirsdag (ganske regelmessig pleier å være), så Pergo på dag 3-7, Puregon dag 8-10 og så UL dag 10 eller 11 for å se str og dersom det er rett str så må vi sette el sprøyta og forte oss ned til Danmark innen to dager etterpå hvor inseminasjonen vil skje...
Oioioioi, shit... Litt halvskummelt men og så spennende!!
Og så selvfølgelig 14 dager etter vil en test med to blå lyse mot meg, vi kommer etterhvert på Ul som viser en eller to babyer, jeg har et problemfritt svangerskap og nyter tiden gravid og det hele ender i en superrask og enkel fødsel etter 8 mnd. [:D][:D]
Hihi, hadde det vært bankers så...
Vi har vel såvidt snakket om at vi gir det et par-tre inseminasjonsforsøk før vi starter med IVF. Men håper jo veldig å skulle lykkes med AID.
Ser det er mange rugere her nå, spennende at så mange er i gang!!
Og dere som venter på å komme igang (tenker spes på Kate, Miss og Isabella) krysser ALT for at dere straks er i gang!!!
Gleder meg til å følge dere mot positiv test!!
Oh...Sola1979 nå ble jeg glad, endelig er dere snart igang. Lurt å satse på 3 AID før dere prøver IVF, men regner med at det funker før den tiden da. Lykke til vennen[:)]