FirstTime
Elsker forumet
trallalallalaal...lululu..trudelutt
....er så værsjuk jeg atte det er helt gæli. Idag er det sol og da er humøret på topp igjen (etter to dager i mørk tåke..eh..humøret OG været). Nå er det ut kjøpe toning, har sånn ettervekst så ser ut som jeg mangler hår på avstand. Farger det mørkt så er det lyst som kommer ut, ser jo ut som hud vettu. Og så er det på med sunblock på overleppa (får pigmentbart) og sole seg!! Fader rullan da...gikk ut på hverandaen nå..varmt gitt!
Hva skal dere idag? noe kos? noe stess? noe skummelt? noe heerlig? noe rart? fortell dah!!
Varm klem fra meg til alle julijentene!
....er så værsjuk jeg atte det er helt gæli. Idag er det sol og da er humøret på topp igjen (etter to dager i mørk tåke..eh..humøret OG været). Nå er det ut kjøpe toning, har sånn ettervekst så ser ut som jeg mangler hår på avstand. Farger det mørkt så er det lyst som kommer ut, ser jo ut som hud vettu. Og så er det på med sunblock på overleppa (får pigmentbart) og sole seg!! Fader rullan da...gikk ut på hverandaen nå..varmt gitt!Hva skal dere idag? noe kos? noe stess? noe skummelt? noe heerlig? noe rart? fortell dah!!
Varm klem fra meg til alle julijentene!