Sola skinn - i ditt sinn

FirstTime

Elsker forumet
trallalallalaal...lululu..trudelutt ....er så værsjuk jeg atte det er helt gæli. Idag er det sol og da er humøret på topp igjen (etter to dager i mørk tåke..eh..humøret OG været). Nå er det ut kjøpe toning, har sånn ettervekst så ser ut som jeg mangler hår på avstand. Farger det mørkt så er det lyst som kommer ut, ser jo ut som hud vettu. Og så er det på med sunblock på overleppa (får pigmentbart) og sole seg!! Fader rullan da...gikk ut på hverandaen nå..varmt gitt!

Hva skal dere idag? noe kos? noe stess? noe skummelt? noe heerlig? noe rart? fortell dah!!

Varm klem fra meg til alle julijentene!

Heihååå.. Det er griselekkert med fint vær og du er ikke den eneste som blir yr..  Skal vaske tøy i dag jeg da, vanligvis kjedelig jobb, men siden det er babytøy så blir det nok ganske koselig.

Så skal hagemøblene på plass og denne frua skal fleske seg litt i solen.
Blir fort brun jeg da, så det blir ikke mange dagene i solskinnet.
Ser fort ut som en pakistaner jeg.. ikke noe galt i det da, men vil se ut som meg selv bare..

I kveld blir det grillings, jamjam.. Typen skal ikke spille dataspill i dag[:D]

Tror jeg skal ta med mamma ut å handle litt.. kanskje litt shopping.. Kjøpe noe fint til venninna mi (lisemor81) som fikk ei jente rett før midnatt[:D]

I kveld blir det grillings, jamjam.. Typen skal ikke spille dataspill i dag

Det hørtes ut som en drøm[8|] Ingen dataspilling... hadde min mann vært hjemme måtte jeg nok mast hål i hodet på han for å la være det..hehe...

*sukk* hva er det med dissa gutta??

Han spiller battelfield 2 på topp plan om jeg kan kalle det det??

ORIGINAL: Monicus

Vet alt om dette.. Hjemme går det i Rome Total War.. [8|]

Været er knall jenter[:)] og dere får kose dere maks dere som kan.. Jeg er nå på jobb og skal i bursdag med dattera mi etterpå.. Ikke mye godvær på meg nei.. [:(][:(]
Samboer jobber i tillegg helt til 21:30 i dag[:-][:-]

Men i morgen er det fredag, jippi...

Klem fra meg

heihei :)

Kjempe fint vær her oxo idag :) ska sta å sjå om det ej finne mej noken fine 17 mai klede ! :)
(ikkje det at d e so enkelt å finne klede før tida akkurat hehe ).

Håpe alle fe en kjeeeeempe fine dag :)

ORIGINAL: *Maria*

ORIGINAL: Monicus

Min også... Både på x-box og data... [8|] 

Da er det så bra at vi jenter har bv!!

Ja, fyttirakker'n..
Lurer på hva jeg gjorde før, før bv.. hmm..
Var nok litt flinkere til å møte venninner ja.. hehe
Treffer dem fortsatt, men blitt litt mer glad i sofaen, hus og hjem etter at jeg ble gravid ja..

Back
Topp