Sol:-):-):-):-):-)

MTDC

Forumet er livet
VIP
Dagens utsikt:) Sol og 27 grader :):):):)
 

Vedlegg

  • 1372340659918.jpg
    1372340659918.jpg
    47,3 KB · Visninger: 38
Så det er de i nord som har kidnappet sola, altså!

Sender du et par solstråler nedover? :D

* æpp'n *
 
Så det er de i nord som har kidnappet sola, altså!

Sender du et par solstråler nedover? :D

* æpp'n *
Nei, disse vil jeg ha for meg selv;-) Mulig jeg kan avse et par stykker for nå er det 28 grader og det er nesten i varmeste laget:p

De andre har rømt til sjøs, mens jeg og Cie ligger på verandaen. Digger UV-telt.
 
Nei, disse vil jeg ha for meg selv;-) Mulig jeg kan avse et par stykker for nå er det 28 grader og det er nesten i varmeste laget:p

De andre har rømt til sjøs, mens jeg og Cie ligger på verandaen. Digger UV-telt.
Høres deilig ut!

Et par solstråler er bedre enn det bedritne regnværet som er her. :p Det var jo sååå fint her om dagen.. Helt til regnet kom tilbake. :/
 
Ja, hørte det var skikkelig dritvær hjemme:p Hadde gått flere ras og greier.
 
Æsjda din heldiggris -.- her har der pøsregnet.
 
Jeg syns jeg ser antydning til blå himmel innimellom alle de svarte skyene, så de få solstrålene kom frem til slutt.:p

* æpp'n *
 
Jeg syns jeg ser antydning til blå himmel innimellom alle de svarte skyene, så de få solstrålene kom frem til slutt.:p

* æpp'n *
Ja, merket tydelig at jeg hadde gitt bort et par. Vært varmt og godt i dag også, men litt mindre sol:p
 
Skulle gjerne hatt litt sol jeg og! Vennligst send til vestlandet ASAP :) lei av klamt og overskyet med yr...
 
Skulle gjerne hatt litt sol jeg og! Vennligst send til vestlandet ASAP :) lei av klamt og overskyet med yr...
Nei, nå tror jeg jeg har gitt bort nok:p Temperaturen er lavere i dag:-(
 
Jeg vet hvor solen er!! Jeg vet hvir SOLEN er!! Jeg har fått den :D
 
Værsågod Nøtte! Her er den borte:p
 
Back
Topp