Sol sol solarium???

BabyHaga

Blir kjent med forumet

Spørsmål: Noen av dere som nyter strålene i solarium??
Har så lyst på bare litt farge på den "vinterhvite" kroppen min

Har lest alt jeg kommer over om "farer" forbundet med å ta solarium. Men det er ikke påvist noen fare for babyen etter de 12 første ukene når alle vitale organer skal være ferdig utviklet!!

Har bare blitt fortalt at som gravid kan man risikere stygge pigment flekker..

Erfaringer??

Jeg tok solarium da jeg gikk gravid med første..
Fikk store, stygge pigmentflekker i ansiktet!
Men det er jo bare å prøve seg fram...merker jo fort om det dukker opp skjemmende flekker...Kos deg!

Tok litt solarium sist, og fikk ingen flekker. Smurte meg med solkrem først. Lurt å beskytte seg litt.

Går sikkert greit. Bare ligg litt kort første gang, og se om du ser noen antydninger :)

jeg tok litt soluraium forrige svangerskap. Forrige svangerskap var på samme årstid, så det ble jo en del sol før fødsel i midten av juli. Jeg fikk ingen pigmentflekker på kroppen, men en del i ansiktet. De forsvant ganske fort etter fødsel,og jeg kan ikke si at jeg ser dem nå. De kom heller ikke plutselig, så se an og smør ekstra godt på spesielle områder etterhvert. bare KOS deg med noen solstråler på kroppen :)

Jeg har tatt litt solarium, og jeg har ikke fått noen flekker. Var bare utrolig deilig nå når vi har det så mørkt i nordnorge.

Back
Topp