sol og varme.

wenki

Blir kjent med forumet
Vi reiser på 18 dagers ferie om 12 dager. Vi skal da på 6 dagers cruise i Karibien og 12 dager i Orlando. Hvordan er det med sol og varme for oss gravide? I Orlando blir det rundt 25 grader, men vi skal også innom Haiti, Jamaica og Grand camand der er det jo varmere ( ikke sikker på h ør varmt. Hva bør jeg tenke på? Bortsett fra å kose meg ihjel ;-)

Få i deg væske når det er varmt. Ellers så er det å beskytte huden, da gravidhormonene kan gi pigmentflekker/forandringer:) Kos deg masse! Misunnelig:(

Det er enda tidig i svangerskapet, så vil tenke man reagerer ulikt. Men husker jeg var rundt 6-7 mnd forje sommer og hold på å dø. det var tortur de varmeste dagene holdt på å smelte bort =P
Håper du klarer deg fint i varmen på ferie =) du får kjøle deg ned i skyggen om det blir tungt =)

Bare nyyyyyt det!!! er ikke farlig, men smør det godt med solkrem og ha god håndhygiene og pass på å drikke kjøpe vann (det gjør jeg i utlandet hvertfall) og pass på at salaten er godt vasket og kjøttet godt gjennomstekt og ellers pass på hva du spiser ;)
Misunner dere <3
Kos dere max :)

skal dere på freedom of the seas? vi hadde akkurat den runden i juli:-):-) dere har sååååå mye å se frem til:-) det går fint med varmen, bare husk å få i deg nok vann! å kos dere max:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Vi skal med independencen of the Seas :D har reist med freedom og oaisas tidligere :D kommer til å være nøye med maten og kun kjøpe drikke. Gleder meg så innmari :D spent på hvordan lille gull på 9 mnd vil være på flyet. Tror det vil gå helt supert :D

åååh så heldig, utrolig misunnelig!!
Vi skal kanskje på tur til egypt i 1 eller 2 uker, hvis samober får råd :)
Hvis ikke blir det kanskje 1 uke med ei venninne.. :)

Vi fløy med mini på 10 mnd til Karibien før jul. Gikk så godt som problemfritt! Kjøpte noen nye leker som var spennende, og sto ved doene med han i bæresele og vugga litt så sovna han. Fløy på natta hjem igjen og han sov hele flighten fra New York til Oslo. Våkna en time før landing. Da rakk vi bleie og mat og så var vi fremme!

Ellers som de andre sier. Solkrem! Fikk pigmentflekker på overleppa sist. IKKE fornøyd..

Kooooos deg!

Kooooooos deg!!! Hørtes ut som en drøm.... :) Finnes ikke misunnelig.... :p

Back
Topp