Sol og varme som gravid

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Hvordan tåler dere det?

Jeg kjenner at jeg ikke orker å være ute så lenge om gangen! As we speak så sitter jeg inne mens samboer og frøkna er ute i sola og koser seg.
Vi har vært hos svigers idag og jeg rømte til garasjen jevnlig for å avkjøle meg :p

Nå er klokka litt over 17 og vi har 23grader hos oss, så det nærmer seg levelig. Men det har vært oppe i 26-27grader på dagen, og det var drepen :eek:

Siden jeg foreløpig føler meg helt vanlig og ikke har mage går det fint :)

Tja... med varierende vær, og ikke temperaturer over 20 grader enda så går det helt fint [emoji85][emoji23]

elsker det, men jeg er jo en frysepinn fra før av og er ikke velsignet med den heteslagfølelsen som gravid, så jeg koser meg i sola og varmen. og kroppen min har godt av det også. muskler og ledd blir mye bedre

Jeg er bare 15 uker på vei og merker at det er slitsomt i varmen og blir veldig fort sliten og hodepine.
Sist gang jeg var gravid, var på vinteren og tidlig vår og merket ikke noe til varmen.

Jeg absolutt elsker å være ute i solen på alle måter og soler meg når jeg har muligheten.
Men nå er det utrolig slitsomt :( Veldig skuffende.
Etter 10 min blir jeg like sliten som jeg før ble etter 2 timer..
Men det gjelder for trening også det da.. hehe :hilarious:

Jeg absolutt elsker å være ute i solen på alle måter og soler meg når jeg har muligheten.
Men nå er det utrolig slitsomt :( Veldig skuffende.
Etter 10 min blir jeg like sliten som jeg før ble etter 2 timer..
Men det gjelder for trening også det da.. hehe :hilarious:
Haha, vi syklet opp til svigers og hjem igjen, kanskje til sammen 15-20 min frem og tilbake. Nok trening for idag, i tillegg til å holde følge med hun på 14mnd da :p men kjente at sykling ikke var særlig godt for bekkenet :nailbiting:

Haha, vi syklet opp til svigers og hjem igjen, kanskje til sammen 15-20 min frem og tilbake. Nok trening for idag, i tillegg til å holde følge med hun på 14mnd da :p men kjente at sykling ikke var særlig godt for bekkenet :nailbiting:

Å huff, det skjønner jeg.
Det hørtes tungt ut! :eek:

Skulle ønske det var overskyet og litt vind hele tida jeg [emoji38] Trives ikke i varmen som gravid.
Må tilogmed dusje i relativt kaldt vann. Skikkelig rart siden jeg opprinnelig er en frysepinn som brukes ullsokker og varmeflaske på ferie i syden og pleier å ha glovarmt vann i dusjen fordi jeg er frossen inn til skjelettet... [emoji849]

Synes ikke det er plagsomt for kroppen enda med varmen, men jeg kjenner det i hodet. Fortere hodepine de dagene det er varmt. Er jo vant til å bo lengre perioder i Thailand så varme er jeg vant med, men det er liksom litt mer tilrettelagt for varme dager der enn her. Dropper Thailands turen i sommer, tar heller rn lengre tur når babyen er født.

Trives i varmen så framt jeg holder meg relativt rolig. Får blodtrykksfall og blir kvalm hvis jeg for eksempel trener (med middels intensitet) og det er litt varmt ute.

Jeg er i Hellas nå og det går helt fint i varmen. Men vil ikke ligge å steke så lenge fordi det ikke anbefales å bli overopphetet. Så bytter på å ligge i skyggen og i solen [emoji5]

Jeg får hodepine av å være ute i solen både av lys og varme. Håper det gir seg i løpet av sommeren, kjedelig å sitte inne med d vitamin mangel mens alle er ute. Men når det er sagt, bor jeg på Vestlandet, så akkurat nå er det rundt 10 grader og regn uansett [emoji23]

Vel jeg er egentlig en solelsker og takler varmen veldig godt, men ikke når jeg er gravid! Men i dag skulle jeg nyte sola.. en svidd tomat som sitter i sofaen her [emoji28]

Back
Topp