sol og sommer

MartineM

Elsker forumet
Juli13-jentene
Er så utrolig fint vær om dagen, varmt og masse sol. Har sittet mye i sola i helgen, men så tenker jeg kanskje det blir varmt for han i magen når jeg sitter i sola? også har jeg blitt så brun og fin foran, men får jo ikke solt bak, stå i sola da ? Hehe

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke solt meg ennå, synes det blir for varmt, og merker at den lille ikke er helt fornøyd når jeg har sittet en liten stund i varmen. De skal jo ikke overopphetes, men litt soling går nok bra, om du orker det se!v :-)
Du merker det nok om det blir for varmt. :-)

Her savner jeg solen og den gode temperaturen som var for litt siden, men igjen klarer jeg ikke å sole meg så lenge. Blir så fort irritert når jeg er varm og det skal ikke mange gradene til før det skjer.... Jeg får også pustebesvær og føler meg som ei dundre.....

Trives faktisk godt i solen bare jeg har godt med kaldt vann i nærheten. Er mer utilpass i sofaen på ettermiddagen når sola står på som værst;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Gå på stranden og gravet hull til magen, så får du solet ryggen:)

Hehe, sitter ikke lenge av gangen for blir varmt, men med kaldt å drikke tilgjengelig hele tiden så klarer jeg meg greit i varmen :) må nesten teste å grave hull om jeg er på stranden :P men sitter som regel i sola på hytta, har vurdert å legge meg over noen stoler eller noe med magen i mellom ;) eller så kom samboeren med noe bra her nå, ligge på en badering :P

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Jeg har klart å være i sola, men har blåst litt her og det har vært helt perfekt :)

Finn deg et oppblåst traktordekk :p
Kjenner jeg blir fortere varm nå enn ellers. I dag hadde jeg rigga meg opp med en paraply slik at beina fikk sole seg :p men får ikke solt leggene da.....

Jeg stablet opp sofaputer sist, med kun hull til magen, men begrenset hvor lenge jeg klarte å ligge:p

Back
Topp