Sol, deilige sol! Helgeplaner ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Her er det knallfint vær, da skal vi selvsagt...... rydde og vaske og gjøre klar til visning.
Eldstemor er hos ei venninne og minstemann hjelper til med ryddingen så godt han kan <3
Blir en runde over vinduene når det er sovetid for minsten, så hente største og handle til ekstra god middag, bursdaggaver til dobbelbursdag i morgen og lørdagsgodis (for hele familien)

Pusterom takk!

Hva skal dere gjøre idag?

Nå skal vi på badeland. Så skal snuppa på overnatting. Jeg skal vel lese en bok eller noe. Kanskje møte venner senere

Har lyst å ta en tur ut i finværet:D kjempefint her også:) blir nok etter mini har hvilt:)

Nydelig vær her også, ooog snuppa har fått spysjuka :( så det blir vel klesvask og sofasløving idag...

Skal på dynga med søppel og så skal jeg på ettermiddagsvakt. Så når jeg er hjemme i 23 tiden i kveld skal jeg se om jeg får sett litt serie før jeg sovner :P

Nydelig vær her også, ooog snuppa har fått spysjuka :( så det blir vel klesvask og sofasløving idag...
God bedring til lilletuppa! Går for fullt rundt oss også nå farrangen, så med vår flaks, kommer vel runden hos oss til påske

Her er det også strålende vær i dag, vurderer å ta med ungene på skitur:)

Her har mini og jeg rotaviruset begge to, så vi får trøste oss med å se ut av vinduet og kanskje bli litt friskere.

Godvær her også, men jeg er helt utmattet så får se hvor lang turen ut blir :/

Sitter på jobb, men gubben er hjemme og gjør siste finish på soverommet, kan forhåpentligvis sove på nyoppusset rom i natt :)

Vi har akkurat trillet en tur :) Skal snart til foreldrene mine og kose oss ute i solen :) Er så godt nå som lillegutt har blitt så flink til å gå og trives veldig godt ute :)

Vi rydder og vasker da vi skal ha barnebursdag i morgen. Så skal vi ned tiø Sandefjord å feire bursdagen til samboern til søstra mi og etter hver lørdagskos med god mat og godis og kake baking. :)

God bedring til lilletuppa! Går for fullt rundt oss også nå farrangen, så med vår flaks, kommer vel runden hos oss til påske

Her er det også strålende vær i dag, vurderer å ta med ungene på skitur:)

Takk :)
Håper dere slipper unna!! Dette er årets andre runde for oss :/

Vært på besøk hos ei venninne å sittet på verandaen i sola :-)

Lillemor sovnet på vei hjem så sitter ute i sola nå også ;)

Har sovet etter nattvakt. Skal være med mamma på visning, før det blir litt god middag og avslapping før ny nattvakt :-)

Back
Topp