Jeg blir reint gal! Husker da jeg selv var tenåring, hvor godt det var når jeg fikk svarte fine sokker, kjøpte de i pakker med 5 eller noe, ala alle andre par med sokker jeg hadde kjøpt frem til den tid også, men disse hadde ikke 10 farger i pakken, og noen med prikker andre med striper og noen som bare var ensfarget. Selv om man hadde 100 par sokker, så hadde man 4 par og resten var single sokker som ikke hadde make. Innimellom måtte man bruke de single sokkene sammen fordi man aldri fant maken eller man faktisk var fri for par i skuffen til tross for 100 sokker der! Så lettelsen var stor da jeg endelig kunne kjøpe ensfargede svarte sokker hvor jeg kunne matche om en skulle forsvinne. Men så kom disse sokkeklypene, for det var flere som hadde samme problem som meg! Men jeg har ikke mye erfaring med dem, da jeg ennå kjøper kun kari traa og de skal kunne matche hverandre sånn at jeg har reserve sokker om en skulle forsvinne. Men nå har jeg en gutt på 2 som kler av seg sokkene selv og gjemmer dem eller tryller dem bort. De er alltid borte, og med 5 par hvor ingen er like så sitter jeg jo igjen med 100 par sokker uten make! Skal disse klypene fungere så må jeg jo klype dem sammen før jeg kler sokkene på han? Hvordan klarer dere å holde styr på sokkene til ungene? Vurderer gps tracker på dem, mens synes det er litt i overkant dyrt...