Sokker

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Er det noen som har tips til fine sokker som ikke sklir av? Vi har én type men skulle gjerne hatt fler. Akkurat de er ikke å oppdrive nå.

Jeg er ikke så glad i sokker på baby når de er så små, men det kan være fordi jeg ikke har funnet noen gode noen :) enten fyker de av i løpet av et par minutter eller så er de stramme så de setter merker :p men håper andre har noe å anbefale deg :)

Jeg liker MP (barnas hus og babyshop hvertfall) og safa (sparkjøp). Har både ull og bomullssokker fra begge merkene.

Jeg er ikke så glad i sokker på baby når de er så små, men det kan være fordi jeg ikke har funnet noen gode noen :) enten fyker de av i løpet av et par minutter eller så er de stramme så de setter merker :p men håper andre har noe å anbefale deg :)

Hva gjør du, da? Bruker strømpebukse? :)

Vi bruker tre pakningen med ullsokker fra Cubus og safa sine. Ikke plaget med at de faller av.

Polarn o pyret sine sokker har fungert supert her :) drar de over foten på pysjen/stillongsen

Newbie sine, både de tykke og de tynne :) bare pass på å ikke kjøp de for store så sitter de godt uten å lage merker.

Newbie sine, safa sine og Hennes og Mauritz sine tynne sokker. De kan dras langt opp og sitter godt på. Skjønner hva du mener!

Back
Topp