Sokker til fortvilelse

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
L

Luna30

Guest
Kjøper uendelig med sokker! De tåler jo ingenting, blir slitne med en gang. Er det noen av dere som har noen tips om sokker som det ikke blir hull i med en gang?
Har kjøpt cubus, kappahl, HM, addidas, Kari traa, pierre robert...

De eneste som ikke slites hull i, er de single sokkene. De som ligger og venter på at partneren skal dukke opp.

Nei, altså, Pierre Robert er de jeg synes er mest slitt.

Softer days fra Coop varer lenger (men har en ekstrem evne til å forsvinne den ene. De er irrierende liiiiiiike, men ikke helt like, i fargen....)

Kjøper uendelig med sokker! De tåler jo ingenting, blir slitne med en gang. Er det noen av dere som har noen tips om sokker som det ikke blir hull i med en gang?
Følger denne, har samme problem!

Foreløpig erfart at mannens sokker fra jack and jones er bedre enn mine så jeg har stjelt masse sokker fra han :hilarious:

Bruker du innesko/sandaler/tøfler inne? Jeg elsker tøfler og får ikke hull i sokkene. Kjøper i de butikkene du nevner.

Muligens noe av mitt problem. Jeg bruker ikke tøfler eller innesko hjemme eller på jobb, jeg går på sokkelesten.

(Og aller helst barnbent om sommeren, men det medfører tidvis sandaler på jobb eller jobb - sokker)

Sparkjøp sine bruker vi her hjemme! Synes de holder lengre enn andre også er de billige så kan kjøpe mange og får da rotert mer på de! :)

Jeg bruker sokkene fra hm. Hatt de i mange år, roterer så klart på de
Jeg har også flere av de, men kan ta på meg en ny sokk fra de, et par timer etter de er tatt på er de hull under. Har derfor ikke funket super bra for meg.

Må være føttene som sliter mer på sokkene enn andre eller noe, kan ikke forstå annet.

oi, våre får ikke hull på ukesvis altså, de varer jo, jeg bare synes ikke de varer "EVIG" akkurat.... men noen blir tynnslitt under etter en tid, og tilslutt hull, ikke et lite hull som kan lappes heller, bare rett og slett utslitt.

oi, våre får ikke hull på ukesvis altså, de varer jo, jeg bare synes ikke de varer "EVIG" akkurat.... men noen blir tynnslitt under etter en tid, og tilslutt hull, ikke et lite hull som kan lappes heller, bare rett og slett utslitt.
Tror mine føtter må slite mye på sokker for jeg kan ha helt nytt par med sokker, etter noen timer kan de være enten tynnslitt fremme eller bake/evn begge plasser, eller hullete under, å da kan jeg bare ha gått rundt hjemme på laminatgulvet også. Synes det er helt sykt.

Men så har jeg ofte stjelt samboer sine sokker, merker ikke samme problem der i det hele tatt, så kanskje har jeg «manneføtter» :hilarious: :smiley-ashamed004

Kjøper fra samme sted og kan ikke si at det blir noe hull mer enn vanlig . Er vel heller hvordan du beveger deg kanskje :confused013

Bruker mye tynn ull på vintern og ankel sokker ellers . Har de sikkert 2-3 år hvis ikke mer , da kan de bli tynne under hælen . Bambus sokker er gode . Ellers er det fra H&M , Cubus osv

Samboern har en del CAT sokker og de blir de hull i etter en mnd . Crap sokker . Så tennis sokker til herrer er dritt .

Synes også det går mye fortere hull i sokker nå enn før, diskuterte det nylig med ei venninne som slet med det samme. Har en pakke fra lindex nå som jeg prøver ut, for fersk til å kunne anbefales helt ennå ;) Ellers er typ de hvite sportssokkene langvarige.

Jeg hadde hvite med rosa Skrift fra europris(?), og KUN de. Da var alle like og jeg kunne hive bare en om gangen. Det hadde jeg vel i 3 (?) År.. de syntes jeg holdt seg veldig bra...
Så mutt tips er å kjøpe alle like :hilarious:

Back
Topp