Sokker som ikke sklir av...finnes de?

Lizzie83

Flørter med forumet
Gjennom de siste 4 månedene har vi prøvd samtlige sokker, men alle ser ut til å ha samme "egenskap": de sklir av foten på babyen min med en gang har gjør et lite spark.

Er det noen som har noen sokker å anbefale som ikke sklir av etter ti sekunder??

Kjøpte noen på kapahl med blonder på. De sitter fast. Å noen med ribbekant som brettes ned to gang på polarn å pyret. De å sitter fast. Men det er de eneste vi har funnet da

Jeg kjøpte sklisokker i 2 pk på cubus. Kjøpte litt for store, da var di akkurat passe stram rundt foten og det er mye mer "jobb" å få spent de av. Funka her i hvertfall.

Polarn o pyret sine funker bra her også, de er så lange at de blir knestrømper :p
Enig her. Hos oss funker bare de lange knesokkene fra PoP eller safa sokkene med ribbetrikk. De andre forsvinner fortere enn fy..

Jeg må alltid dra sokkene over buksa hans:p hvis jeg ikke gjør det så flyr de alle veier:)

Sklir aldri av her :P Har sokker fra KappAhl, Lindex og nameit.

Alt sklir av her, så mine går uten :) Hehe :P

Eneste som sitter her er kappahl sine sokker

Eneste som funker her i gården er om sokken er utapå buksa, men er jo ikke alltid det ser så vakkert ut :p

Min bolle får så fort dype sokkemerker. :oops:

Har trikkløse fra H&M og pop, de er gode. Men han sparker de fort av seg. :P hjemme er han stort sett barfot og ute må jeg dra sokkene utpå buksa. :P

Her går det i bukse utan sokkar heime og strømpebukse ute...

Back
Topp