Sokker på om natten?

adina*

Betatt av forumet
Jeg har lagt merke til de siste kveldene at veslemor er veldig urolig, vil ikke sove.
Tar så av henne sokkene, og hun sovner omtrent med en gang!
Hun hater å sove med dyne eller teppe, sparker det alltid av seg med en gang.
Kjenner hun blir litt kald når hun sover barbeint, hva gjør dere?
Vanskelig å få tak i pysj i str 86 med ben..

Sover med sokker eller strømpebukse her [:)]

Har av og til strømbebukse på. Men prøver å ha nattdrakt, slik at hun skjønner at det er natt når hun får på seg den...
Pose har ikke jeg tenkt på, har faktisk en liggende. Prøver det i natt tenker jeg[:D]

Her får lillen sove u/sokker av og til. Æ bruker å dytte nedre kantene på dyna på sidene av madrassen og da går det bra, for ho trekker som regel dyna over hodet hvis den e løs.

Pose kunne du vel prøvd?

jenta mi sover uten sokker med dyne på, hun sparker den av seg vist hun ikke sovner med en gang hun legger seg, men den bare legger jeg over henne etter at hun sover, hun har bare pysjamaser uten føtter, jeg har et tynt fleese pledd som hun ligger på i sengen, etter at jeg la det på så sluttet hun og være kald.
TIL ALLE SOM LEGGER BARNA I POSER OG MED SOKKER OG STRØMPEBUKSE PÅ, TENK VIST DERE BLIR LAGT PÅ DET VISET HAR DERE HATT DET BEHAGELIG DA???? (det er noe annet med pysjamaser med føtter, de er vide og behagelige)

ORIGINAL: JAF

jenta mi sover uten sokker med dyne på, hun sparker den av seg vist hun ikke sovner med en gang hun legger seg, men den bare legger jeg over henne etter at hun sover, hun har bare pysjamaser uten føtter, jeg har et tynt fleese pledd som hun ligger på i sengen, etter at jeg la det på så sluttet hun og være kald.
TIL ALLE SOM LEGGER BARNA I POSER OG MED SOKKER OG STRØMPEBUKSE PÅ, TENK VIST DERE BLIR LAGT PÅ DET VISET HAR DERE HATT DET BEHAGELIG DA???? (det er noe annet med pysjamaser med føtter, de er vide og behagelige)

Gutten min på 2 sov ganske lenge i pose, og han storkoste seg i posen sin. Men nå er posen for liten så Tommy skal overta den.

Tommy har kun pysjamaser uten bein, og har ikke sokker på han. Han ligger på saueskinn i senga så han er alltid god og varm [:D]

Theo ligger også pålammeskinnog er god og varm, stort sett.. Men de gangene han har aket seg nedoveri sengen, utenfor skinnet kan han være litt småkald!

Anna Naomi sover med strømpebukse - ullstrømpebukser uten elastikk er veldig behagelige og løse i formen - supre til soving[:D]

Ja, jeg legger meg avogtil med sokker på selv, jeg - heller det enn å fryse iallefall!

Jeg bruker str 74 og 80, og pysjene jeg har, har totter, så sover med de. Noen ganger sover hun i bare body. Hun sparker av seg dyna til å begynne med, men når hun sover tungt så går den ikke av lenger=)

ORIGINAL: JAF

Sover med sokker selv jeg [;)]

Har endel todelte pysjer fra når jeg var liten, så bruker strømpebukser og genseren, siden strikken er gått ut på buksene.

Kan jo ikke være så veldig ubehagelig når han sover sååå godt i det?

Her har hun også sokker på om nettene! Ullsokker, som ikke er er stram strikk i. Hun er flink til å sparke av seg dyna, og da blir hun fort veldig kald på beina om natta! 

Har noen pysjer med fot og noen uten, så da bruker vi sokker når han har på seg en uten fot.

Back
Topp