Sokkelskuff under kjøkkeninnredning fra ikea..

jhygtfrdew

Gift med forumet
Er det noen som har det? Og er dere fornøyde?
Hva har dere i den.

På målene er den 8,3 cm høy. Er ikke det lite? Er det verd det?

Vi har hatt det og kommer ikke til å ha det når vi snart skal sette opp nytt kjøkken. Husker ikke målene på de, men skulle tro de var høyere enn 8 cm, det hørtes jo ikke særlig stort ut. Uansett, det støva så utrolig mye oppi der at det ble til at vi ikke brukte skuffene noe særlig. Og det til tross for mye støvsuging av kjøkkengulvet. Mulig de ikke var tette nok...

Vi har. Bruker den ene til poser, og den andre til kluter. Ikke plaget med støv. Husker ikke mål jeg heller...

Oki. Vi har kjøpt ei for lenge siden, men har ikke montert den. Tenkte vi skulle gjøre det i dag.
Håper den blir full av støv, da er det liksom ikke så interessant lenger.
Men får prøve den ene da, så får det evt bli en skuff til barna.

Hva slags håndtak har dere på den da?

Her er det lillegull som har "kjøkkentingene sine" i sokkelskuffen :)

Visste ikke det fantes, men høres utrolig kjekt ut.. Kan jo ha poser og kluter som nevnt over her, eller bruksanvisninger, kokebøker, ekstra bestikk så bare hverdagsbestikket trenger å ligge fremme:-) Føyes herved på ikeahandlelisten;-)

Da har vi montert ei sokkelskuff. Men vi gjorde en litt annerledes vri, da det ble glipe over skuffen.
Så vi snudde skuffefronten oppned, og fikk da en liten metallkant på nedsiden istedet for oversiden, slik at vi kunne justere høyden på skuffefronten. Vi fikk da det helt tett uten glipe. :)

Ble veldig fornøyd. Skal kjøpe oss et håndtak som skal monteres på overkanten, slik at vi kan åpne den med foten. Og vi skal ha på sånn hvit kant, slik at det ikke blir sponplatefarge på siden av skuffen. :)

Så må vi teste den ut litt, og evt få tak i noen nye før de slutter å selge. Ikea får jo nytt kjøkkensystem fra 15.april.... :(

Da har vi montert ei sokkelskuff. Men vi gjorde en litt annerledes vri, da det ble glipe over skuffen.
Så vi snudde skuffefronten oppned, og fikk da en liten metallkant på nedsiden istedet for oversiden, slik at vi kunne justere høyden på skuffefronten. Vi fikk da det helt tett uten glipe. :)

Ble veldig fornøyd. Skal kjøpe oss et håndtak som skal monteres på overkanten, slik at vi kan åpne den med foten. Og vi skal ha på sånn hvit kant, slik at det ikke blir sponplatefarge på siden av skuffen. :)

Så må vi teste den ut litt, og evt få tak i noen nye før de slutter å selge. Ikea får jo nytt kjøkkensystem fra 15.april.... :(
Men kutter de den type skuffer da, eller blir de i en annen størrelse?

hahaha, jeg måtte tilslutt innpå denne tråden for jeg forsto bare ikke i all verden hvorfor man ønsket å ha en SOKKEskuff på kjøkkenet. jeg har lest denne overskrifta mange ganger i dag og nå måtte jeg bare inn hit. måtte flire høyt for meg selv nå :P

hahaha, jeg måtte tilslutt innpå denne tråden for jeg forsto bare ikke i all verden hvorfor man ønsket å ha en SOKKEskuff på kjøkkenet. jeg har lest denne overskrifta mange ganger i dag og nå måtte jeg bare inn hit. måtte flire høyt for meg selv nå :P
Haha:-) Herlig;-) Nå vet jeg hva jeg skal bruke den til om jeg får tak i;-) Det ligger jo sokker strødd over hele huset;-)

Haha:) Herlig;-) Nå vet jeg hva jeg skal bruke den til om jeg får tak i;-) Det ligger jo sokker strødd over hele huset;-)

Hehe... Samme her egentlig. Både sambo og poden kaster fra seg sokkene over alt!!! :P
Så SOKKEskuff hadde egentlig vært genialt.... haha

Hehe... Samme her egentlig. Både sambo og poden kaster fra seg sokkene over alt!!! :P
Ja, kjekt å få det samlet på et sted.. Så kan de få vaske og parre dem selv når det er tomt i skapene;-)

Hehe... Samme her egentlig. Både sambo og poden kaster fra seg sokkene over alt!!! :p
haha, ja, samme her. sokker ligger strødd over alt, så det hadde kanskje ikke vært en dum ide ;)

Back
Topp