Sokke trøbbel... Hvilke bruker dere?

jece85

Forelsket i forumet
Hvilke sokker bruker dere som er hovne i bena? Jeg har de siste dagene brukt mannen sine, men nå i kveld har bena tydeligvis blitt enda større og passer ikke mer..

Jeg bruker slike korte sommer sokker, vet ikke hva de heter. Sliter selv med hovne bein og støttestrømter som går helt oppover låret hjelper veldig :)

Ankelsokkene gnager seg så mye inn at jeg blir helt sår...
Har brukt støttestrømper, men de går bare til knerne, men kanskje jeg skal prøve slike lange :) takk for tipset.

Jeg har ikke det problemet selv, men hva med ankelsokker eller støttestrømper?

Skrev visst samtidig vi. Hi hi!

Ingen ;) Vondt å få på og vondt å ha på :P

Bruker fortsatt vanlige sokker og ankel sokker. Har ikke fått det problemet enda

Vi får prøve uten kanskje... Er bare litt redd for å ikke få plass i skoa...

Jeg har noen lave ankelsokker som er skikkelig løse i strikken.
Helt supre og klemmer ingen steder ;)

Hvor har du kjøpt disse?
De er desverre kjøpt på Primark i London.
Men det må jo være å få tak i her hjemme også tenker jeg.
De er super tynne av billigeste kvalitet, men fy så gode :p
Du får se på billigbutikkene rundt om ;)

Jeg bruker slike korte sommer sokker, vet ikke hva de heter. Sliter selv med hovne bein og støttestrømter som går helt oppover låret hjelper veldig :)
Bruker mye støttestrømper :)

Pierre Robert eller La mote,husker ikke helt hvilke,eller om det er begge to,de har helt løs strikk oppe,jeg får ikke merker av disse! Vanlige sokker altså-ikle ankel. Kjøpes på de fleste matvarebutikker :)

Her har sokkene fått sommerferie !! :) ... er mye plaget med vann og hovne ben ..men har funnet ut at jo kaldere jeg holder beina jo bedre er det.(selv om jeg føler meg varm hele tiden) . så fra nå av er det flip flops til den store gull medaljen :)

Back
Topp