Sokke-hjelp!

BerthineJosefine

Andre møte med forumet
Noen som kan anbefale noen gode sokker som faktisk holder seg på foten? Lille gutten min sparker de av seg HELE tiden[emoji4]
 
Bruker bare strømpebukser :)
 
Sokker holder seg ikke på plass så enkelt nei. Jeg kjøpte et par på Baby shop. De er store og myke. Jeg tar på sokkene først, og så bukse. Da holder de seg på. Men sokkene må være veldig store. Stort sett tenker jeg at baby + sokker = tull :)
 
Takker for respons! :) Jeg holder på å bli koko av å ta på den ene og andre sokken 20 ganger daglig. Tester ut de fra Lindex i dag, hvis ikke blir det bare strømpebukser fremover [emoji28]
 
Tynne ullsokker fra name-IT er løsningen her. Kommer i 3- eller 5-pk (husker ikke helt)
 
De fra newbie passer perfekt her! De som kjøpes i 4 (eller5?) pack[emoji4] god strikk på de[emoji4]
 
Tynne ullsokker fra name-IT er løsningen her. Kommer i 3- eller 5-pk (husker ikke helt)

Jeg har faktisk jobbet på name it i 5 år for en stund tilbake, men da hadde jeg ikke barn. Husker jo SÅ godt at vi solgte veldig mye av de tynne ullsokkene! Takk for påminnelsen. Tenk at jeg ikke har fått testet de enda [emoji1]#løpeogkjøpe
 
Back
Topp