Sogn78

jc

Gift med forumet
Hvordan går det med deg?

Så kjekt å sjå ein tråd med navnet sitt. Her går det greit. Fortsatt tjukk....
Har hatt mange falske alarmar med maserier i mange timar, men foreløpig har det gitt seg kvar gang...
Men, eg har faktisk ikkje fått panikk når eg har trudd det har starta da, så det er jo greit å veta sidan eg gruar meg sånn...
Takk for at du tenker på meg :) Korleis er det å vera to barnsmamma no? Er veldig spent på overgangen her :)

Godt at du ikke får panikk:)
Vi hadde jo en dek likt på første fødsel, og grudd oss veldig begge to. Så jeg tenkte mye på den etter min fødsel nå;)
Alle sier jo at nr2 er mye lettere, noe jeg ikke helt har trodd på! Men denne gangen gikk det helt supert:) Angrer på at jeg brukte så mye energi på å grue meg;)
Håper du fikk god hjelp av å snakke med hun venninnen din:)

Livet som tobarnsmor er en smule travel... Og en del dårlig samvittighet ovenfor storebror:oops: men samtidig så koser vi oss masse, helt herlig å se den omsorgen storebror viser. Må alltid vite hvor lillebror er, klemmer og susser masse på han.
Det værste er vel at nå som gubben er hjemme med oss og skal være til "hjelp" så har han omgangssyka:confused: slitsomt for han og meg:oops:

Men lykke til med fødselen, håper du får en slik som jeg gjorde nå:p

Huff, så kjedelig. Håpar inderlig ikkje du blir smitta av sjuka da, det er jo pyton!! God bedring til mannen :)

Håpar eg får samme opplevelse som deg med fødsel nr 2, ALLE meinar jo at den er lettare, men som du seier så trur eg heller ikkje heilt på det før evt opplever det (kryssar fingrane for det).

Jordmor gjekk gjennom kva eg skulle gjera om eg fødte heime, på kontroll på torsdag, for ho er redd det skal gå veldig fort sidan eg har så mykje modningsaktivitet.... Hallo? Føde heime? HEILT UAKTUELT!! Nei, håpar ho ikkje får rett i det i allefall.....

Huff, den samvittigheten kjenner eg på allrede altså, ei venninne av meg minner meg stadig på at om nokre mnd så hugsar ikkje storebror korleis livet var før lillebror kom til verden, den tanker hjelper veldig! Men, det e jo typisk damer med den dårlige samvittigheten, me gjer jo berre så godt me kan :)

Kos deg med begge to, så håpar eg mannen snart e frisk, og at minien min snart kjem seg ut ;)

Back
Topp