Softshell dressen fra name IT

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Hvordan er de i størrelsen? Min sønn er ca 90 cm lang og ønsker at dressen helst skal vare frem til vår/sommer 2017. Bør jeg gå for str 92 eller 98. Er de veldig store på størrelse?

jeg vil si de er veldig vanlige.

Mini er 4 år nå, bruker 104 i klær og har 104 i dressen. Kjøpte 110 for å være smart, men den ble rett å slett alt for stor!
Kjøpte dressen til våren, og hun kan nok antagelig bruke den til våren igjen om hun ikke gjør ett kjempe hopp i vinter ;)

ville prøvd meg på 92.

Må foresten si at jeg har hatt disse i 3 av 4 år, og eneste året jeg var missfornøyd var det året jeg ikke hadde den dressen. de er supre! :)

Er de for tynne å bruke nå med ull og fleece under, tro? Det er rundt 5 grader her nå og ganske surt, men føler det blir litt overkill å starte med tjukk vinterdress ennå...

Mange i bgh som bruker disse dressene med enten ull el fleece under.

Forrigje ke tok de i bgh på mini ullunderty sett og dressen, var rundt 10-12 gr. og hun var ikke kald! Selv hadde jeg nok tatt på mere på hun ;)

Vet også om flere som har brukt de på vinteren da med ull og ull/fleece under på de mildeste dagene.

Vi har hatt den dressen, og jeg beklager, men jeg liker den ikke! Ser fin ut, men vond i halsen og virker litt gummialtig på meg...

Takk for responsen. Har lagt inn en bestilling i str 92. Har hørt mye positivt om name it dressene, så håper vi blir fornøyde og at han holder seg tørr og varm nok høst og vår. Jeg tenker at vinterdressen ikke tas i bruk før minusgrader og snø her hos oss i Oslo. Jeg kommer til å bruke trelags prinsippet med kombinasjon ull og fleece på, sammen eller hver for seg. Ser an vær, vind og temperaturen :) Takk for hjelpen!

Takk for responsen. Har lagt inn en bestilling i str 92. Har hørt mye positivt om name it dressene, så håper vi blir fornøyde og at han holder seg tørr og varm nok høst og vår. Jeg tenker at vinterdressen ikke tas i bruk før minusgrader og snø her hos oss i Oslo. Jeg kommer til å bruke trelags prinsippet med kombinasjon ull og fleece på, sammen eller hver for seg. Ser an vær, vind og temperaturen :) Takk for hjelpen!
Vi brukte den i går i 2 varmegrader med ull og fleece under. Hu var god og varm. Elsker de dressene og hadde den også de to forrige høstene. Min bruker 98 og kjøpte i 104. Den er litt stor men hu greier å bevege seg. Men kjøpte i butikk og fikk prøvd først. Vi har en med frost motiv.

Back
Topp