Softis

Jeg vet ikke.... Bare en venninne som sa noe om det da hun var gravid. Men sist gang spiste jeg det heele tiden, men man blir jo usikker,da!

regner med det går greit.... skal jo ikke spise muggelost og sånne ting, men vi kan jo drikke melk og spise vanlig is så jeg ville tro det går greit[;)] det står ingenting om det noen steder jeg har lest hvertfall[;)]

Eg elsker softis, men vil ikkje spise det nå som eg er gravid. Dette pga at softis er ei bakteriebombe og mange steder slurva dei med reinholdet av softismaskinene sine. Tar rett å slett ikkje sjangsen på det no.

den mcdonalds er nok den tryggeste siden det er en amerikansk bedrift og de har supert strenge regimer på rengjøring.. jeg hadde spist is der jeg :)

Du kan nok helt trygt spise softis på mæccern[:D]

Kos deg! Veldig sikker på at McD er flinke til å vaske maskinen, og i tillegg har de nok grei rullering på isen siden de jevnlig har kunder.

Jeg og min gravide venninne har storkost oss med Softis idag begge to! Og det var såååååå digg! Kan ikke bli helt panisk heller, men ville nok ikke kjøpt Softis "på hjørnet".

Hmm.... Aldri slått meg at softis er no bakteriebombe....[8|] Er det virkelig det??

Næ, jeg later som jeg ikke leste det der nå, også kjører jeg bort på mækker'n å kjøper meg en sundae med varm sjokolade [:D] yum!! (uff...bare hvis jeg orker å starte bilen.....brrr.....)

Men seriøst..... jeg tror ikke det er så farlig uansett jeg asså...Mulig jeg er naiv, men om det er sant så burde vi ikke spise ute i det hele tatt....herregud, vet dere hvordan det ser ut på restaurant kjøkken rundt om eller? "ALLE" slurver med det ene eller det andre....Jeg lover!!!

Har dere noen gang tenkt på isbitene dere får i brusen/vannet forskjellige steder?? Isbitmaskinene er menlig en av de tingene det er dårligst rengjøringsrutiner på....

Nei litt bakterier på vi ha, og softis står det ingenting om at vi ikke får spise...Så da spiser jeg det!!!

Softis har jeg spist mange ganger, både denne graviditeten og forrige.[:D] Er nok helt trygt! Bakterier finnes jo over alt, så kan ikke bli for hysterisk..

Er nok individuelle forskjeller mellom de ulike McDonald's restaurantene altså... Har jobba på to stk hvor det var veldig ulikt hvor flinke de var til å overholde rutinene... (Og d var ikke de ansatte d var noe galt med altså, var ledelsen som var helt utrolig slappe på d ene stedet!) Rutinebeskrivelsene i seg selv er jo absolutt tilfredsstillende vil jeg si, men praksisen rundt omkring er nok desverre ikke alltid på topp...

Men jeg for min del hadde ikke stussa når d gjelder softis altså, bare spis og kos deg med det du[:)]

Jeg ville ikke gitt det til sønnen min på 14 mnd så da velger jeg å ikke spise det nå når jeg er gravid.
(Er ikke 'aldersgrensa' på softis lixom 2-3 år for unger?)

Men at det er hysterisk skal jeg ikke diskutere, for det er det nok hehe.

Det har ikke falt meg inn at jeg ikke burde spise det [8|] Spiste det senest i dag, med jordbærstrø, sinnsykt godt! [8D] Men ja, det er jo sant at det er en bakteribombe om man ikke er nøye med rengjøringen av maskinen... Hm, kanskje jeg velger McDonalds-isen neste gang [8D]

Back
Topp