Softis..

SunShin

Forumet er livet
Kan man spise det når man er gravid? Mannen mener man ikke skal.... [:(][&:]

Jo, det tror jeg man kan[;)]

Jeg har hørt at det kan være lurt å holde seg unna softis når man er gravid da disse softismaskinene ikke alltid er så fryktelig reine..

har jeg aldri hørt før.
spiste masse masse softis sist[:-]

Det har jeg heller aldri hørt..[8|] Etter min mening så kan det bli litt for mye "hysteri" rundt hva man skal passe seg for når man er gravid. Så softis kommer jeg nok til å spise hvis jeg får lyst på.[;)]

ORIGINAL: *Emma08*

har jeg aldri hørt før.
spiste masse masse softis sist[:-]

Det gjorde jeg og..

At man liksom ikke kan spise softis, det har æ aldri hørt om før. Æ elske softis så æ ska no spis masse av det i sommer, hvis det blir sommer da, 7 grader, blåser og regner her i Harstad

ORIGINAL: Snuppe

Det har jeg heller aldri hørt..[8|] Etter min mening så kan det bli litt for mye "hysteri" rundt hva man skal passe seg for når man er gravid. Så softis kommer jeg nok til å spise hvis jeg får lyst på.[;)]

Ok, mulig dette går under hysterikvota ja;) Men jeg ville nok ikke spist softis utenfor skandinavia i alle fall, ikke at jeg er så glad i softis at jeg kjøper det hvert år uansett;)

aldri hørt.
Men vet man skal være forsiktig med det i utlandet, husker ikke helt hvorfor[8|]

ORIGINAL: katy80

At man liksom ikke kan spise softis, det har æ aldri hørt om før. Æ elske softis så æ ska no spis masse av det i sommer, hvis det blir sommer da, 7 grader, blåser og regner her i Harstad

Hihi høre mamma sir de renn vækk der oppe i Harstad.... E jo litt drit me regn å sjitvær når det e festspællan da[&:]
Men softis kan spises innendørs oxo, træng ikke være sol for min del[;)]

hehehehehehehehehhehehe (ikke meningen å le så mye) men det er det rareste jeg har hørt.. hihi

men å ikke sise is i utlandet, det gjør jeg ikke uansett... sånn soft is og kule is og sånn...

Man kan jo ikke spise noe når man er gravid![8|] Greit nok med rått kjøtt og spekemat, men softis må man vell kunne spise?[:D]

ORIGINAL: baby2011?

ORIGINAL: Snuppe

Ok, mulig dette går under hysterikvota ja;) Men jeg ville nok ikke spist softis utenfor skandinavia i alle fall, ikke at jeg er så glad i softis at jeg kjøper det hvert år uansett;)

Jeg unngår softis i utlandet jeg også ja, det er jeg generelt skeptisk til.[;)]

spis is du :)

Da har jeg spist softis med sjokoladestrø, var super godt!! [:D]

mmmmmmmmm...men ikke spis for mangen.... ikke pga isen asså... hehe... men det skal vekk igjenn og...[:D][8D]

Back
Topp