softcup!

nøffenaff

Forelsket i forumet
Er det noen av dere andre prøverørsdamer som har sett dette/prøvd det..? :

http://www.fertil.no/products/2pk-instead-softcup-gjenbrukbare

Som dere sikkert har sett så er jeg/vi under prøverørsbehandling pga mannens dårlige sædkvalitet. Årsaken er ukjent!
Men kvaliteten på svømmerne har blitt mye bedre nå, i forhold til hva det var på vår første kontroll.

Vi prøver litt utenom forsøkene, for selvom vi er under prøverørbehandling har jeg alikevell et håp om at det kan klaffe på egen hånd.:-)

Jeg søkte på det, da kom det opp mye fra andre forum også der de har skrevet om dette. Og at det har fungert for mange. Men det er vell kanskje de som ikke sliter spesiellt fra før.
Jeg må le litt av meg selv, prøver alt mulig :-D

Har prøvd ja - har også lavt antall og litt dårlig kvalitet. Har ikke fungert til nå, men skader jo ikke å prøve!:) lykke til!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er det ikke en menskopp? Hva har den med økt sjanse for graviditet å gjøre? *føler seg dum*

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det ikke en menskopp? Hva har den med økt sjanse for graviditet å gjøre? *føler seg dum*

Sent from my iPhone using BV Forum
I utgangspunktet er det en menskopp ja.
Men den kan også brukes til å samle spermen rundt livmorhalsåpningen, slik at det skal bli lettere for de å finne frem. Noe som også øker sjangsen for graviditet. Spermen vil heller ikke renne ut.
Det er selvfølgelig viktig å bruke den på rett tid, så er en fordel å vite når EL er tilstede. (den skal brukes i din mest fertile periode) :-)

I utgangspunktet er det en menskopp ja.
Men den kan også brukes til å samle spermen rundt livmorhalsåpningen, slik at det skal bli lettere for de å finne frem. Noe som også øker sjangsen for graviditet. Spermen vil heller ikke renne ut.
Det er selvfølgelig viktig å bruke den på rett tid, så er en fordel å vite når EL er tilstede. (den skal brukes i din mest fertile periode) :)
Hvordan gjøres det i praksis? skjønner det ikke helt jeg

Hvordan gjøres det i praksis? skjønner det ikke helt jeg
Etter at du har hadd sex, så setter du oppi denne softcup'en. Da vil du hindre at spermen renner ut, og den vil da sammle spermen rundt livmortappen. Du klemmer denne koppen sammen, og fører den opp i skjeden. Når du slipper den så legger den seg rundt livmortappen. Du kjenner ikke at den er oppi der heller :)

Åh sånn å forstå

Back
Topp