Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: toblirtre
ORIGINAL: nina
vi har teutonia mistral med softbag, og Tommy brukte softbaggen fram til han var 8 måneder. Ville aldri ha bytta ut baggen med hardbag.
Hvordan det? Bare spør altså, er litt i villrede for hva jeg skal velge....
vi har teutonia mistral med softbag, og Tommy brukte softbaggen fram til han var 8 måneder. Ville aldri ha bytta ut baggen med hardbag.
hardbaggen som du setter oppi sportsvogna er ganske liten. Og softbaggen kan du gjøre om til pose når den blir for liten som bag[:D]
hardbaggen som du setter oppi sportsvogna er ganske liten. Og softbaggen kan du gjøre om til pose når den blir for liten som bag[:D]
Oki[;)] trodde softbaggen var minst jeg...
ORIGINAL: Mamman til Emil
Softbagen synker sammen når den ikke er i vogna! Altså, om du setter den på bakken, siger sidene på den ned slik at ungen nesten ligger bare på madrassen liksom[8D]
Hardbagen is hard all the time![8D]
Jeg synes det var greiere med hardbag enn softbag ihvertfall[:)]
ORIGINAL: Mamman til Emildette gjelder ikke teutonia sine softbag i hvertfall. jeg hadde softbag og den seg ikke ned i siden.
Softbagen synker sammen når den ikke er i vogna! Altså, om du setter den på bakken, siger sidene på den ned slik at ungen nesten ligger bare på madrassen liksom[8D]
ORIGINAL: Thothamon..
ORIGINAL: Mamman til Emildette gjelder ikke teutonia sine softbag i hvertfall. jeg hadde softbag og den seg ikke ned i siden.
Var veldig fornøyd med teutonia sin softbag, den kan gjøres om til vognpose og.(man tar bare ut platen i bunne, og det som stiver opp bagen på siden)