Softbag i sportsvogn

rødkopp

*gleder seg til mars*
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Aprillykke 2017
Maiblomstene 2017
Har kommet over en billig, men fin tvillingvogn/søskenvogn jeg vurderer å kjøpe. Det er en GT safari så det er to sittedeler hvor ryggen kan justeres individuelt. Har noen av dere prøvd å bruke softbag til baby i en slik type vogn? Behovet for tvillingvogn kommer til å være lite og kanskje helt fraværende så gidder ikke bruke mye penger på en slik investering, men mannen er borte hele helger i forbindelse med jobben og ser for meg det kan dukke opp dager hvor det er greit å kunne hive begge ungene i en vogn når jeg er alene.. Vi har en softbag etter storesøster allerede.

Jeg hadde og søskenvogn til mine jenter.MB duet. 3 år aldersforskjell så var ble mest brukt de dagene jeg var alene hjemme og skulle på tur med hundene, til butikken osv.. Ville heller ikke bruke 2000 på en babybag så la bare ryggen helt flat og laget det lunt og godt med lammeskinn og dyne inne i liggedelen, funket kjempefint:) blir nok heller ikke problem å bruke softbag..

Jeg hadde og søskenvogn til mine jenter.MB duet. 3 år aldersforskjell så var ble mest brukt de dagene jeg var alene hjemme og skulle på tur med hundene, til butikken osv.. Ville heller ikke bruke 2000 på en babybag så la bare ryggen helt flat og laget det lunt og godt med lammeskinn og dyne inne i liggedelen, funket kjempefint:) blir nok heller ikke problem å bruke softbag..
Godt å høre! :) Endte opp med å kjøpe en kjempefin tvillingvogn til 500 i dag. En GT safari. Så veldig greit ut med softbagen i så det største problemet blir nok heller å få storesøster til å gå med på å sitte i vogna når hun heller vil gå selv ;)

Back
Topp