Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg lurer på hva dere erfarne mødre bruker å bære nyfødt baby i? Er det kun sånne bæreseler nå eller er det noen som bruker en sånn bag? Jeg føler bilsete blir så tungt så ønsker bare å ha en lett bag til og fra bilen osv?
Bag til å bære i har jeg aldri hørt om, bortsett fra vognbaggen? Og den bar vi jo bare til og fra vogna. om jeg ikke skulle hatt bilstolen inne hadde jeg nok brukt bæretøy eller bare båret ungen i armene. Men liker å feste barnet i stolen inne, selv om den er litt kløn å bære. Er som regel ikke mange metrene uansett.
Men mykbag til vogn er noe dritt, ut fra min erfaring, umulig å bære i den som var til vogna vi fikk låne, ustabilt og ekkelt.
Jeg hadde en sånn mykbag til emmaljungaen [emoji4] den ble vell bare brukt i sånn søskenvogn da jeg hadde storebror og nyfødte lillebror hjemme sammen før b.hage på eldste. Bærte aldri i den utenom som jeg kan huske.. gikk mest i bæresele, selve vognen eller bilstol hos oss. Når man har en sånn mykbag og bærer ungen med en arm i den så "kollapser" baggen på en måte rundt ungen, den vi hadde var forholdsvis stiv og hadde noen sånne plastikksider og plater til å tre inn i baggen for å gjøre den mer solid men det hjalp ikke akkurat.
Har sett mange bager til å bære med her i Egypt, syns synd på samtlige jeg ser, ser ikke behagelig ut for baby for slik som guttemamma91 sier så kollapser den litt rundt baby og ser hardt ut for den som bærer, de går heldigvis mer og mer bort ifra det her da.