softag i Phil and ted Sport søskenvogn?

to_små

Betatt av forumet
Noen med erfaring fra denne? har hørt noen si at de aldri brukte softbagen til nyfødt, bare skinn og pose rett i vogna.
Så nå vurderer jeg å la være kjøpe softbagen??

Blir veldig glad for synspunkter fra dere kloke damer[:D]

Det er smalt og trangt der, så noen liker den andre ikke.
Jeg syns det var praktisk med softbak når jeg hadde søskensetet på,
for det lettet en del på det å ta baby'n ut og inn av vogna uten å måtte ta av søskensetet

dytt

Tror den baggen finnes i to forskjellige størrelser, men jeg ville helst hatt en hard bag jeg, men tror ikke det finnes til sportvogna..[&:]

Vi har den vognen med soft bagen men har ikke rukket å bruke den enda.
Du tenker på søskenvognen?? Eller?

Min mening er at jeg tror det blir best med softbag (uten å ha erfaring med det)
fordi det blir litt tettere og lunere til lille nurket. Så jeg ville ha satset på det ja

ORIGINAL: Knertina og ungene

Vi har den vognen med soft bagen men har ikke rukket å bruke den enda.
Du tenker på søskenvognen?? Eller?

Min mening er at jeg tror det blir best med softbag (uten å ha erfaring med det)
fordi det blir litt tettere og lunere til lille nurket. Så jeg ville ha satset på det ja

tenker på søskenvognen ja. den som heter sport. hmm, virker som det er delte meninger om saken.. Må vel kanskje bare teste ut selv da[;)]

ORIGINAL: ~Vimsa~

han jeg snakka med på barneutstyrsbutikke sa at softbaggen var veldig liten....

det er det jeg også har hørt. ikke plass til vinterpose f.eks.

ORIGINAL: wilma*

Tror den baggen finnes i to forskjellige størrelser, men jeg ville helst hatt en hard bag jeg, men tror ikke det finnes til sportvogna..[&:]

det finnes ingen hard bag nei[&:]

den blir nok veldig fort for liten[:)] brukker vanlig "voksi" nederst jeg nå, og hun er jo 7 mnd. går jo an å få den med plate og håndtak også[:)]

Tusen takk for alle svar jenter. Jeg tror rett og slett jeg kjøper den uten softbagen først, og finner jeg ut at det fungerer dårlig, så kjøper jeg heller bagen da[:)]

Back
Topp