Soft markør

Bruker129ain

Første møte med forumet
Hei! På OUL i veke 18+3 vart eg henvist vidare på grunn av 2 soft markør. Var til Bergen på ny ultralyd og tok deretter blodprøve. Venter framleis på svar. Nokon som har vore bort i dette før? Jordmor sa soft markør var noko herk, og at ein ikkje burde ta heilt på veg dersom det skulle dukke opp...MEN når det går nesten 2 veker og ein ikkje høyrer noko (eg veit det er påske) så blir ein vel naturlegvis litt bekymra....

Hei! På OUL i veke 18+3 vart eg henvist vidare på grunn av 2 soft markør. Var til Bergen på ny ultralyd og tok deretter blodprøve. Venter framleis på svar. Nokon som har vore bort i dette før? Jordmor sa soft markør var noko herk, og at ein ikkje burde ta heilt på veg dersom det skulle dukke opp...MEN når det går nesten 2 veker og ein ikkje høyrer noko (eg veit det er påske) så blir ein vel naturlegvis litt bekymra....

Hei! Jeg var nylig gjennom det samme. De fant to myke markører som gjorde at de ville undersøke nærmere. Ventingen er grusom... Vil tro at du får svar på prøven gjerne imorgen eller onsdag da. Vi ventet 13 dager på svar. Heldigvis var alt bra! Krysser fingrer og tær for at du får samme svar. :Heartred

Jeg hadde myke markører sist svangerskap, og dette svangerskapet måtte jeg ta NIPT-test pga dårlig KUB-resultat. Det er gjerne NIPT du venter på? Det tar fort to uker å få svar, prøven sendes til Sverige. Jeg fikk svar etter 13 dager og da var det ikke påske. Du kan jo ringe i morgen om du ikke har hørt noe.

Har du prøvd å logge inn på helsenorge.no? Vi var i Bergen på kub-test. Da var svaret klart på helsenorge etter 1,5 uke. Mens brevet ikke kom i posten før etter enda ei uke. Men da skulle hun ringe om det var noe galt da.

Back
Topp