Sofie prøver for første gang <3

Jeg skal bli tobarnsmor til pseudontvillinger:confused004

Forrige uke var knøtten vår 9 måneder gammel, og søndagen tok jeg en test som viste positiv. Hadde ikke forventet det i det heletatt, vi tenkte bare å være på den sikre siden, siden vi ikke har beskyttet oss når vi har hatt samleie. Åjoda, da er det bare å forberede seg på graviditet og følsel:wideyed:

Det blir da 1,5 år mellom barna, om alt går etter planen. Jeg er ikke 100% sikker på dette enda, men heller mest mot at vi kjører på. Men samboer var/er veldig skeptisk til så tette. Tenker det går kjempefint Vet ikke termin enda, men tror jeg er i uke 6. Har til nå ingen kvalme, ingen vondter noen plasser, men kjenner litt «menssmerter», så livmoren driver nok å vokser i det stille:shy:
 
Ser jeg har glemt å skrive her at min kjære mamma gikk bort i juli. Verdens beste samtalepartner og støtte var hun. Det er veldig vondt at hun ikke fikk være bestemor i mer enn 6 måneder. Samtidig var det på tide at hun fikk slippe når helsetilstanden var som den var etter 19 år med kreft. Savnet er så stort.. Verdens fineste mamma, som nå er en av de fineste stjernene på himmelen:Heartbigred
 
6+3?
Jeg tror jeg er så langt hvertfall, haha!
Nå har kvalmen kommet sigende, men jeg krysser fingrene for at det blir med det og at ikke jeg spyr like mye som sist. Om en uke blir jeg gressenke frem til jul, så om jeg blir dårlig da og skal ta meg av småen helt alene så blir det tøft... krysser fingrene for at jeg er heldigere denne gangen :D
 
7+4

Gi meg styrke!! I morgen kveld drar mannen og blir borte til jul. Blir da alene med knøtten på snart 10mnd, og nå har kvalme og tretthet virkelig meldt seg. I tillegg er jeg tett i nesa. Det kan forsåvidt vere en tilfeldighet nå når minusgradene har meldt seg, men jeg var også tett i store deler av forrige graviditet.

Nå er nyheten delt med aller nærmeste familie og et par venner. Jeg får bare be om at jeg tør å be om hjelp når jeg trenger det uten å føle skyldfølelse.
Dette blir noen spennende uker for meg! Wish me luck:nailbiting:

Nå skal det sies at knøtten er veldig grei for tiden, så jeg får håpe han fortsetter med det:p
 
Kjære deg, så utrolig leit å lese at mammaen din gikk bort i sommer :Heartbigred Kan ikke en gang forestille meg hvor vanskelig det må være å miste mammaen sin. Er som du sier, leit at hun ikke fikk være bestemor i mer enn 6mnd, men samtidig så utrolig bra at hun fikk oppleve å bli bestemor:Heartred. Og ikke minst at hun fikk oppleve å se sin egen datter bli mamma :Heartred


Håper det ellers går bra med deg, lillegutt og spira og at du klarer å be om hjelp fra venner og familie. Ingen av dere er tjent med at du sliter deg ut for mye, spesielt ikke om formen er dårlig. Du må jo ha litt overskudd til å nyte jula med dine kjære også når den kommer :)
 
Back
Topp