Sofie prøver for første gang <3

Soffi23

Elsker forumet
Heihei!

Endelig er det min tur å starte prøving! Har vært sammen med samboer i 5 år nå, og vi kjøpte vår første bolig på 125kvm i fjor.

Endelig er han med på babyplanene mine. For 2 uker siden sluttet jeg på p-ringen. Lørdag fikk jeg tr, men denne var kortvarig (3? Dager), så jeg tørr ikke håpe på normal syklus enda.[emoji4] Har derimot kjøpt el-tester og begynner med det!

Har lyst å oppdatere her etterhvert og gjerne få innspill og råd fra dere som kanskje er litt mer erfarne, dessuten er det veldig gøy å kunne følge andre på samme reise!

Håper dere vil følge meg videre!
 
Legetime med fastlege er bestilt til i morgen for å prate og for å sjekke evt vitaminmangler osv! Gleder meg[emoji173]
 
Tok en el-test (babyplan) i dag og fikk en svak strek. Fikk ikke til å laste opp bilde av den, men den er utvilsomt der, i rød/rosa farge. Nå er det 8 dager til EL i følge en app (Flo) som regner ut EL i fra lengde syklus osv. Nå vet jeg ikke om tr var der på "ekte" i helgen og de neste 3 dagene, da det ikke er lenge siden jeg sluttet på prevensjon, men tror dere det nærmer seg en mulig el likevel? Siden den teststreken dukket opp bruker det vel å nærme seg? I følge Flo-appen skal jeg da ha eggløsning om 8 dager (den går ut i fra min gamle syklus).
 
IMG_5518.JPG
 
Lykke til med prøvingen [emoji4] prøv å beskjær bildene før du legger den ut
 
Bruk snapchat til å ta bilder så blir de ikke for store til å laste opp
 
El-test i dag er mye svakere og nesten ikke synlig, men den er der! Kan virke som den kom nå. Egentlig håpte jeg det var en uke til el, for samboer er nyoperert og jeg tørr ikke en gang sette meg oppå han og ta jobben[emoji28] Håper virkelig tr kommer til rett tid neste gang så vi får lagt inn aksjer på den. Hadde lyst å prøve på ikm uke 18[emoji20]
 
Vi har nettopp bestemt oss for å prøve, og jeg er allerede utålmodig. 5 dager til EL i følge mine egne kalkulasjoner, tester morgen og kveld. Håper bare syklusen min har stabilisert seg rimelig fort nå, man vet jo aldri. Når endelig samboer er klar for baby og jeg har vært klar lenge så er jeg så innstilt på at det skal gå fort...
 
Dagens/kveldens el test[emoji5]
IMG_5542.JPG


Appen flo mener el er om 5 dager. Vi får se om den har rett, blir testing morgen og kveld fremover[emoji2]
 
IMG_5543.JPG


I dag starter pp1 for fullt! Var innom apoteket å kjøpte meg tempmåler. Tempen i dag var på 36.1, så håperhåper at jeg rakk å teste i tide så jeg ser stigningen[emoji2]

Jeg har røpet nyheten om at vi prøver til 3 gode venninner, mamma og pappa. Alle er glade på våre vegne[emoji173] Det er godt å ha full støtte, selv om jeg er ung.

Nå håper jeg bare at samboer er klar for å sette inn aksjer, da han har mye smerter etter operasjon. Skal få lagt inn aksjer dagen før forventet el og selve el! Vet at annenhver dag er alfa omega mtp å spare opp gode svømmere, men denne pp får det bare bli sånn[emoji23]
 
8e9579d46233af93f1ab066c71dc3fc6.jpg


Kveldens el-test. Fortsatt negativ. Har mast på samboer i kveld om å begynne å prøve på noen aksjer i morgen, han frykter smertene så vi får se[emoji4]
 
Back
Topp