Sofie har forresten fått enda en

Anis

Gift med forumet
lungebetennelse[:'(]
Stakkar snuppa mi er hvit som et laken, slapp og lei seg..heldigvis kommer K hjem i morgen!!

Off... Stakkar liten.. [:(] Masse god bedring til henne! 

Hun kan ikke ha arvet noen negative lungebetennelsesgener fra deg?[8|][&o] goood bedring til lillepia di! [:)]

ORIGINAL: Vand

Hun kan ikke ha arvet noen negative lungebetennelsesgener fra deg?[8|][&o] goood bedring til lillepia di! [:)]

Lurer jeg og på?[8|] stakkar.. 2 åring med lungebetennelse - høres så brutalt ut[&o]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Lurer jeg og på?[8|] stakkar.. 2 åring med lungebetennelse - høres så brutalt ut[&o]

God bedring til snuppa di stakkars!!!

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: Tjukkaaa

Vi er inne på tanken og legen ville følge med henne. Er den tredje lungebetennelsen hun har..vi testet henne jo for den immunforsvarsvikten jeg har, men det hadde hun ikke..

Ja - det ER brutalt! Jeg var helt på gråten tidligere, kunne jo ikke ta i henne uten at hun sa auau pga høy feber[&:] Gråter og er lei seg..vil ha medisin og bli frisk sier hun..river i mammahjerte mitt[:(]

STAKKARS SOFFEN! [:(][:(][:(]

ORIGINAL: Lene1986

Back
Topp