sofatrekk fra ellos

tingeling.

Glad i forumet
noen som har det? hva slags sofa har dere det på i så fall.. vi har skinnsofa, og jeg er såååå lei den. vil ha ny, men tenkte å prøve med trekk først å se hvordan det blir..
noen som kan vise meg bilder??

se der ja, det var hvertfall kjempefint.. tror jeg skal prøve meg på noen sånne jeg.. i verste fall får jeg sikkert sendt dem tilbake hvis det skulle skjære seg helt..[:D] 

ingen andre med erfaring??

sånn ble det med nye trekk fra ellos her i stua[:D]

[hr]

etter:

det ser jo veldig fint ut!!! [:)][:)] 
bestilte i stad..[:D] gleder meg til å prøve dem.. eneste jeg er litt bekymret for er at det kanskje blir for glatt med tanke på at det er skinn under, men jeg får prøve..
sitter de godt på eller sklir de mye rundt så man må rette på dem hele tiden??

ORIGINAL: ~tingeling~

bestilte i stad..[:D] gleder meg til å prøve dem.. eneste jeg er litt bekymret for er at det kanskje blir for glatt med tanke på at det er skinn under, men jeg får prøve..

Jeg har aldri prøvd jeg altså, men kanskje det går ann å legge under sånn
man har under tepper for at de ikke skal skli? Sånn tynn gummimatte liksom..
Vi kjøpte en sånn rull billig på jysk en gang.

ORIGINAL: Hege79

ORIGINAL: ~tingeling~

Jeg har aldri prøvd jeg altså, men kanskje det går ann å legge under sånn
man har under tepper for at de ikke skal skli? Sånn tynn gummimatte liksom..
Vi kjøpte en sånn rull billig på jysk en gang.

hmmm ja det var lurt.. har masse av det liggende, så det går an å prøve..[:D]

du må oppdatere hvordan d går med skinn under da....er gla i variasjoner og har selv kunnet tenkt meg å "bytte" farge på min sorte skinnsofa av og til

jepp, jeg skal oppdatere med bilde og hvordan det har gått.. håper de kommer i posten til uka..[;)] 

Passer de trekkene til de fleste sofaer??

i dag fikk jeg trekkene da! veeeeldig fornøyd med formen og de skle overhode ikke så mye som jeg trodde de skulle gjøre.. man kan dytte de godt innunder kanter osv så de sitter godt. MEN jeg likte IKKE fargen jeg hadde bestilt, så da har jeg sendt de inn igjen for å få en annen farge.. da får jeg dem vel i slutten av neste uke kanskje.. gleder meg! da får dere se bilde...[:D]

Bestilte jeg også. [:D] Fikk de på tirsdag. Hvite. Knallfornøyd!! [:)]

Back
Topp