Sofasliter i fosterstilling...

Stubben

Forelsket i forumet
Jepp, det er slik dagene mine arter seg... Så tida kan bli noe lang til 30. juni.
Jeg ble fullt sykmeldt i begynnelsen av februar, og utsiktene er vel så som så, kan belage meg på sykmelding fram til fødsel, desverre. Det er isjas som er synderen til sykmeldinga...
Jeg får god tid til å utforske nettet for ting og tang da, heldigvis handler jeg lite på nett... ellers hadde jeg blitt rakafant!! :laughing002
Håper virkelig de aller fleste av dere er i jobb enda, da det er bittelitt kjedelig å ligge på sofaen når formen egentlig er bra... :(

Ikke noe jobb på meg nå. Sliter med kvalme, hjertebank, svimmelhet å rett å slett lite søvn. Var mye sykemeldt sist svangerskap med kvalme, men gikk mye halve dager. . Nå håper jeg å holde meg til å jobbe bittelitt, går nok ikke tilbake til full stilling før fødsel nei...

Her blir det 100% jobbing til jeg blir tvunget ut i permisjon (bank bank). Jeg er selvfølgelig takknemlig over at jeg slipper plager utover å være sliten og halsbrann. Men av og til hadde det frista med en uke på sofaen :p :D
Skjønner at det er kjedelig for deg da, tiden går veldig mye saktere.
Hva med å bli helt rå på strikking (om du ikke er det fra før)? Youtube kan lære deg alt du ikke kan fra før ;)

Veldig god idé fra lovelee :) Lurt å finne på noe å bruke tiden på :)

Jeg har ingen plager annet enn litt mer sliten etter endt arbeidsdag, så her blir det jobb ut mai. Da tar jeg fri før permisjonen begynner i slutten av juni :)

Kjedelig, ja... Har også vert sykemeldt siden 4jan... Her er det kraftig bekkenløsning, låsning og leddbånd som ikke er på lag... Var sm fra uke 18 og 14 de andre gangene, så lurer litt nå på hva jeg egentlig drev på med... De små går i bhg, så jeg tar jo fe fri når det passer seg sånn, men kun når jeg er iform... Ellers så har jeg ei vennine som også er sm- hun ligger 10 uker bak, så vi treffes jo en del heldigvis... For dette er kjedelig! Men nå over halveis, og været blir varmere er det flere ting å glede seg til, så det går litt fortere nå pass på kroppene dere som er friske også, kan plutselig si stopp...

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Jobber 60%, og tipper det blir sånn framover,for med 40% sm,holder jeg bekkenet bedre i sjakk. Bli god på å strikke ja!!!

Jeg har en liten hobby her på sofaen, jeg broderer julekalender... faktisk... hehe :)

Uff, det er kjedelig å være sykemeldt. SIst graviditet ble jeg 100% sykemeldt når jeg var ca 30 uker på vei, og jeg syns det var utrolig kjedelig. Så denne gangen er jeg strålende fornøyd hvis formen holder seg og jeg kan fortsette å jobbe fram mot sommeren. Men må man så må man, hovedprioritet er jo å ta vare på babyen og seg selv. :)

Back
Topp