Sofaliggende..

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Advarsel! Sytetråd..
Nå ligger jeg på 2 dag. Flatt ut, jeg får ikke sove, og ingen stillinger er gode. Jeg har bekkenløsning og isijas.
Så ille, at jeg har grått mine tårer idag. Og tatt paracet uten at det hjelper.
Fysioterapauten min sier at jeg har nesten ikke hold i bekkenet, og hun HÅPER at vi kan forebygge varig skade...
17 uker til med dette kan gjøre hvem som helst deprimert.
Noen som har noen tips til å gjøre hverdagen bedre??

Har du fått deg en skikkelig pute ala Fader Jakobs Comfort U? Den hjelper i hvertfall meg med å finne en stilling samt at jeg får avlastning for hoftene og bekkenet :)

Jeg har dessverre ikke så mye gode råd, skulle gjerne hatt noen selv. Lå rett ut fra uke 7 frem til uke 12 med ekstrem kvalme. Og når kvalmen forsvant og jeg endelig ble oppegående igjen så begynte jeg med store blødninger i uke 13 og har blødd hver dag fra da til nå som jeg er i uke 21 snart, og måtte være sengeliggende... Så føler jeg har vært og fortsatt er i fengsel og at jeg har ligget istykker denne sofaen.... :/ Har sett 6 sesonger av Private practice, lest litt, ser på alt mulig på tv.... Veldig kjedelig.... Men gjør alt en må for å passe på seg selv og den lille i magen <3
Finne en serie du kan se på?
Har du noe håndarbeid du kan gjøre? Eller kanskje invitere noen på besøk på dagtid?
Krysser fingrene for deg at dere klarer å forebygg varig skade. Og håper du finner noe du liker å holde på med så dagene går fortere frem til den lille kommer <3

huff, da må du bare ta det mest mulig med ro... bygg deg opp med puter og finn deg en bra serie å se på.. en massasje og et varmt bad er også godt for smerter i korsryggen...

Jeg har kjøpt bbhugme som er en pute kiropraktorer anbefaler. De hadde nettopp tilbud på den på Babyshop, men usikker på om det har gått ut nå. Anbefales :)

Back
Topp