Sofahjelp!

Ruby Gloom

Elsker forumet
Vi holder på å flytte og risikerer å sitte med rompen på parketten, for sofaen vi faktisk eier befinner seg i det store utland. Dont ask.

Vi står mellom to sofaer og klarer ikke velge, den fra Skeidar ser jo helt teit ut på bilde, men er finere i virkeligheten. Så og si svart, og det er jo hendig mtp gulp og matsøl osv. Den er også behagelig å sitte i, og ryggstøtten bak kan reguleres. Hjørnet på den var generøst nok til at vi kan sitte sammen og se på tv (hah, det har vi ikke gjort på maaange år!).

Den andre er en sofa som er mer "oss", vi likte den ikke i grå, så kommer til å kjøpe den i hvit, men trekket kan tas av og vaskes/renses. Det er jo forsåvidt greit. Men den er så behagelig å sitte i, at jeg kjenner at den blir vanskelig å komme seg ut av (måtte bli sittende der ekstra lenge i butikken idag, klarte ikke rulle meg ut, så måtte vente på drahjelp...).

http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2page_id=2&portlet_Varekatalog_2product_id=41863&_pageLabel=page_varekatalog
Link til den første, du må sikkert velge varehus da.

http://www.living.no/newsread/products/Detail_1.aspx?id=2850

Link til den andre.

Vad tycks??

Vi må bestille i kveld eller i morgen, pleeeeease heeeelp! [:D]

Jeg har faktisk vært på skeidar og sett den sofaen live, og vi likte den ikke... Vi bestilte den som heter sting i stedet... [:D] Den kommer til jul engang... Lang ventetid visst... [8|]
Syntes den var myyye finere den fra Living! (enn den wellington fra Skeidar - synes Sting var aller finest [8D]) 

Jo, men bildet fra den på Skeidar var jo ikke bra i det hele tatt da! Bare så det er sagt.

Og er det et pluss eller minus at den er så behagelig? Jeg er redd jeg blir sånn: åh, det ringer på, nei orker ikke, later som jeg ikke er hjemme. [8D]

hehehe, eller nei ikke helt, men jeg er redd den er litt for behagelig til når vi skal ha gjester for eksempel (som forsåvidt er sjeeeeldent [&o]), typ, de kommer for en kaffe, men om de lener seg for godt tilbake så kommer seg aldri opp igen, eller må sitte helt ytterst for å ikke forsvinne inn i putejungelen.

Og - jeg har sendt deg en pm, men du svaaarte aldri - hvor flytter dere??
Ut fra byn eller??

ORIGINAL: En liten morellskatt

Jeg har faktisk vært på skeidar og sett den sofaen live, og vi likte den ikke... Vi bestilte den som heter sting i stedet... [:D] Den kommer til jul engang... Lang ventetid visst... [8|]
Syntes den var myyye finere den fra Living! (enn den wellington fra Skeidar - synes Sting var aller finest [8D]) 

LOL [:D][:D]
Men den var jo behagelig, men sånn at jeg enkelt kan sitte og kose meg, men kan like lett komme meg opp igjen (har en tendens til å slaske meg på sofaen..). Den fra living ser jo finere ut på bildet, men jeg syns den virket litt "rotete" sammenlignet med wellington´en..

ORIGINAL: En liten morellskatt

Og - jeg har sendt deg en pm, men du svaaarte aldri - hvor flytter dere??
Ut fra byn eller??

Tuller du? Både svarte deg med en gang OG sendte deg laang pm før det, jeg bare trodde du var frekk og aldri svarte!
Flytter til Os! Verdens navle [:D] Neida, men regner med jeg kommer meg kjappere til KK derfra enn fra Nordnes, hahaha.

Den hvite var knallfin [:D]

What?? Nei - da får jeg ikke pm'er lenger altså, for jeg har ikke fått noen!!! [8|]
Typisk meg å være frekk altså, men pm'er svarer jeg på [:D]

Verdens navle - alt er vel relativt... [8D] Mer verdens albue eller noe sånt, tenker jeg [8D], men jeg bor på sotra, så skal vel ikke snakke [:D]

Men da synes jeg at vi skal lage avtale på at vi sender pm'er på facebook istedet for her inne, siden jeg åpenbart ikke får noen pm'er i boksen min lenger... [&:]

IKKE VELG HVIT SOFA!!!!

Det har vi og jeg er så MØKK LEI av å vaske det trekket! [:'(][:'(] For du kan jo selv tenke deg hvitt trekk + alt som er mulig å søle i en sofa, det lyyser jo laang vei! Selvom trekket kan vaskes så er jo det et tiltak det også, spesielt når man har barn og masse å vaske på fra før av, så da blir det lett utsatt og sofaen ser deretter ut [&:] Vi har vår forsatt kun fordi den er i orden og vi ikke har tenkt å bruke penger på ny sofa helt enda, har andre ting som må prioriteres først, bil blandt annet [8D] Så kommer vi nok til å kjøpe skinnsofa etterpå! STOR fordel at ALT bare kan lett tørkes vekk![;)]

ORIGINAL: Krøsamaia

IKKE VELG HVIT SOFA!!!!

Det har vi og jeg er så MØKK LEI av å vaske det trekket! [:'(][:'(] For du kan jo selv tenke deg hvitt trekk + alt som er mulig å søle i en sofa, det lyyser jo laang vei! Selvom trekket kan vaskes så er jo det et tiltak det også, spesielt når man har barn og masse å vaske på fra før av, så da blir det lett utsatt og sofaen ser deretter ut [&:] Vi har vår forsatt kun fordi den er i orden og vi ikke har tenkt å bruke penger på ny sofa helt enda, har andre ting som må prioriteres først, bil blandt annet [8D] Så kommer vi nok til å kjøpe skinnsofa etterpå! STOR fordel at ALT bare kan lett tørkes vekk![;)]

Hehehehe, det er sant!
Vi hadde hvitt trekk på vår forrige sofa og den så helt forjævlig ut. Og ja, jeg har ikke så mye imot skinnsofa, det må jo være mye enklere å holde rent, men mannen min vil ikke ha det.
Men jeg skal nevne det med flekker til han igjen, men den sofaen kommer desverre bare i to farger, hvit lin og antrasitt grå/eller blå. Og den er ikke så veldig fin..

Living sin [;)]

ORIGINAL: Ruby Gloom

ORIGINAL: Krøsamaia

IKKE VELG HVIT SOFA!!!!

Hehehehe, det er sant!
Vi hadde hvitt trekk på vår forrige sofa og den så helt forjævlig ut. Og ja, jeg har ikke så mye imot skinnsofa, det må jo være mye enklere å holde rent, men mannen min vil ikke ha det.
Men jeg skal nevne det med flekker til han igjen, men den sofaen kommer desverre bare i to farger, hvit lin og antrasitt grå/eller blå. Og den er ikke så veldig fin..

Hehe, ja gni det inn til han! Vis store skrekk bilder av flekker og fortell om mens-flekker på sofaen osv, så skal du se han gir etter!![:D][:D]
Ah.. skal ikke være lett..!!![:)][:)]

den lyse uten tvil

ORIGINAL: Kaysa86

Den hvite var knallfin [:D]

Signerer! Jeg ville definitivt valgt den hvite [:D]

æ har den fra skeidar bare i skinn å det e verdens beste sofa....alle som kommer hit slit med å komme sæ ut av den for den e så god å sitte i....har ei kusine som bestandig vil sove når ho e påå besøk...hehe og det som e bra med den e at den e litt bred så du får god plass til fotan oppi og vippestoln [;)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Syns den fra living var mye finere [:D][8D]

eg og..men samtidig så er det jo viktig å sitte godt..hehe[:)] vanskelig det der med sofa allså..

Ok. Så... dette har vært en flytting fra helvete, bare så det er sagt. Alt for tett opp til termin, jeg kan ikke gjøre en drit, varebilens batteri bare dør og ingenting funker som det skal. [&o]

Så mannen dro på Living i kveld etter at vi hadde bestemt oss for den hvite sofaen, og tror dere ikke at den faen meg er utsolgt til fokkings januar??
Så han og broren min hev seg i varebilen (*knurr*) og dro til Skeidar, og fikk tak i den siste (!!) sofaen de hadde der. Og den er, helt sant, finere i virkeligheten altså.

Anyhoo, så skulle de kjøre til det nye huset for å sette den opp så jeg har et sted å sitte å hvile på i morgen, men jadda, der døde bilen igjen, så nå står den på lading igjen. Får bruke den til to kjøringer til i morgen, så vil jeg ALDRI se den for mine øyne igjen! [:@]

Og Morellskatten, vi vurderte faktisk Sting vi også, fant jeg ut. Selgeren var veeeldig etter oss og snakket om den hele veien, men jeg syns ikke den var like behagelig som denne. Men han skrev fremdeles opp alle dealjer og navn og nr hans, han var veldig keen på salg tror jeg, hehe [8D]
Men da ble det den svarte da, og jeg tror jeg er fornøyd med det. Jeg kan heller ta et "live" bilde av den når vi er kommet oss i orden! [:D] Om det noen gang skjer...

Back
Topp