Noen som har tips/link til et fint sofabord som ikke er alt for dyrt ??
kanskje noen gode salg der ute ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, veldig fint , men litt over mitt budsjetthttp://www.homeandcottage.no/produkter/møbler/sofabord-og-hjornebord/maine
Vi har sett på dette, men vet ikke om det er salg på det.
Hva slags stil har du da?Hehe, veldig fint , men litt over mitt budsjett![]()
Har hatt det så mange ganger nåEnkelt og greit bord fra ikeaHar bare plass til 90 cm pga sofaen. Vis vedlegget 155168
Veldig fint! Greit med en handymanEr du eller mannen din handy? I så fall er det ikke noe problem å snekre et bord. Dette lagde vi i fjor, og brukte 450 kroner. Synes for øvrig det fra home & cottage er superfint, men dessverre alt for dyrtVis vedlegget 155163
SåpassHar hatt det så mange ganger nåden planka bare knekker og bena blir lause og går o stykker .. må være etlerant vi gjør altså er på tredje av der samme på 2 år , så tror jeg prøver noe nytt nå
![]()
Kan ha noe å gjøre med at mannen elsker og legge alt av tunge bøker , skole bøker reklamer og aviser under der + ei Lita snuppe som elsker og klatre under og Rive ut alt .. det ble nok lei og tålte ikke der til slutt og knakkSåpassVårt fungerer helt strålende, så eg er superfornøyd med det som egentlig skulle være et midlertidig bord
![]()
Sjekk Finn.no, mye billig/gratis man kan få tak i, om man gidder å pusse/male litt hvertfall! Vi har en gammel kiste som fungerer som sofabord, kjekt med oppbevaring også![]()