Sofabord ?:

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Noen som har tips/link til et fint sofabord som ikke er alt for dyrt ?? ;) kanskje noen gode salg der ute ?

Er du eller mannen din handy? I så fall er det ikke noe problem å snekre et bord. Dette lagde vi i fjor, og brukte 450 kroner. Synes for øvrig det fra home & cottage er superfint, men dessverre alt for dyrt:)image.jpeg

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    302,6 KB · Visninger: 44
Enkelt og greit bord fra ikea :) Har bare plass til 90 cm pga sofaen. image.png

Her har mannen snekra et sofabord til meg, nesten helt gratis. Brukte gratis paller fra plantasjen, for å få den litt gamle looken (ser ikke ut som et vanlig pallebord, da plankene er skrudd fra hverandre og snekra sammen igjen). Og så var han på montér og fikk prøver på beis. :p så eneste vi betalte, var diesel, sandpapir og skruer. :)

Vi har hay tray table.

Kommer jo litt an på hva man synes er fint. Vi var på jakt etter et retrobord og kjøpte noe sånt på finn for 500 spenn. Det er gammelt og litt slitt så vi må pusse det ned litt, men det er mye bedre kvalitet på de gamle møblene enn f.eks Ikea.
35b35d6784eceda38498ab5994d0f230

Sjekk Finn.no, mye billig/gratis man kan få tak i, om man gidder å pusse/male litt hvertfall! Vi har en gammel kiste som fungerer som sofabord, kjekt med oppbevaring også:)

Er du eller mannen din handy? I så fall er det ikke noe problem å snekre et bord. Dette lagde vi i fjor, og brukte 450 kroner. Synes for øvrig det fra home & cottage er superfint, men dessverre alt for dyrt:)Vis vedlegget 155163
Veldig fint! Greit med en handyman:D

Har hatt det så mange ganger nå :p den planka bare knekker og bena blir lause og går o stykker .. må være etlerant vi gjør altså er på tredje av der samme på 2 år , så tror jeg prøver noe nytt nå ;)
Såpass :p Vårt fungerer helt strålende, så eg er superfornøyd med det som egentlig skulle være et midlertidig bord :)

Såpass :p Vårt fungerer helt strålende, så eg er superfornøyd med det som egentlig skulle være et midlertidig bord :)
Kan ha noe å gjøre med at mannen elsker og legge alt av tunge bøker , skole bøker reklamer og aviser under der + ei Lita snuppe som elsker og klatre under og Rive ut alt .. det ble nok lei og tålte ikke der til slutt og knakk :P ellers helt okeie bord som har et enkelt og greit utsende også ;) jeg liker å ha oppbevaring under evt skuffer man kan dra ut .. men de koster gjerne en del mer har jo ikke værdens største budsjett må skikke litt på finn ;).

Sjekk Finn.no, mye billig/gratis man kan få tak i, om man gidder å pusse/male litt hvertfall! Vi har en gammel kiste som fungerer som sofabord, kjekt med oppbevaring også:)

Ja, det er masse bra på finn.no spesielt om man følger litt med. Da kan man gjøre noen kupp :happy:

Back
Topp