sofa...?

ToLykkeTroll

Elsker forumet
Jeg lurer på noe.

jeg kjøpte en svin dyr sofa i fjor høst, den var på salg, fikk 25%. Men fremdes svin dyr. Nå på den ene delen, nede på foten, har lakken/malingen begynt og flasse av. Dette synest jeg er forferdelig dårlig, den var svin dyr, og den var ikke på salg andre passer. Der som vi kjøpte den var det rydde salg eller hva jeg nå skal kalle det. Butikken skulle flyttes..

Hva kan jeg gjøre med dette? Eller er det ikke en dritt jeg kan gjøre??

(sofaen kostet ca 25000,- vi fikk den for ca 18000,-)

ingen som kan si noe? [8|]

Klag !!!!! Jeg ahr en sofa som polstringen i putene er røket. Har fått ny en gang men nå er den nye helt lik. Helt pyton å sitte i. Vi betalte ikke mer enn 10000 da men, jeg skal ha ny. Og dere som betalte så mye skal iallefall ha ny, klag klag klag bare ikke gi dere !!!!

ÅÅ kan jeg det. Så flott da..
Og det var på en bohus butikk. Så da kan jeg vell bare ringe dit da.. De er jo så store atte.
Men vil titte litt på rettighetene mine, vist de kommer og sier en masse styr jeg ikke fatter.. [8|]

Gå inn på forbrukerkjøpslova, er 5 års garanti på ting som er ment for å vare og det er jo en sofa da !!!!!

ORIGINAL: kjersti72

Gå inn på forbrukerkjøpslova, er 5 års garanti på ting som er ment for å vare og det er jo en sofa da !!!!!

jupp, gjorde det. men fan liksom ikke helt konkrete svar. så fant ut det er bedre og ringe.. Så ringer dit i mårra. (men har så mye annet jeg skal gjøre før 15, så håper jeg ikke glemmer det.)

ÅÅÅ spennende!. Men vet ikke helt hva jeg håper på da. Er det slik at jeg kan få en ny sofa eller noe gavekort? er jo glad i sofaen da!

En sofa har lengre enn 1 års garanti. Har du kvittering på sofaen.

ORIGINAL: Catski og Filip

En sofa har lengre enn 1 års garanti. Har du kvittering på sofaen.

ja, jeg mener jeg har det serru. Men har ikke funnet den enda. tar vare på kvitering av alt slikt dyrt, og av møbler.. tja masse egentlig..

MEN det skulle da bare være helt typisk at jeg ikke finner den nå, eller at den er kasta med en tabbe.. [:@][:'(][8|]

Back
Topp