Sofa nr 3.. Hva synes du om sofaen??? sofanight tonight

Anna Anka

Elsker forumet
Paso doble fra Bohus!!! Jeg har falt helt for den, men gubben synes ikke noe om løse puter[>:]... Men jeg får den hvis jeg absolutt vil dah! Såeh... er den verdt å kjempe for..?[8D][:D]

Ny sofa! Kan få denne i samme oppsett som paso doble`n(modulsofa fra italianhouse). Blir 3000 dyrere, men er den like fin???

Sofa nr 3 - Antigua fra Italian house. Ville hatt en modul til i bredden for å gjøre den større - og ABSOLUTT IKKE DENNE FARGEN[8D]. What aboute it???

kjempe fin[:)][:)][:)]

Den syns jeg var driiiit fin! Ble litt betatt rett og slett!

Likte ikkje alle dei løse putene i sofaen[:)] [;)] [:)]

Fin..
Men jeg har sofa med løse puter selv, og tror ikke jeg kommer til å kjøpe det neste gang[8D]

ORIGINAL: Anna Anka

Paso doble fra Bohus!!! Jeg har falt helt for den, men gubben synes ikke noe om løse puter[>:]... Men jeg får den hvis jeg absolutt vil dah! Såeh... er den verdt å kjempe for..?[8D][:D]

Sier meg enig med gubben din!!!

Jeg ville aldri hatt sofa med løse puter.. Tror ikke jeg hadde gjort noe annet enn å gå å fikse på de da.

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Jeg ville aldri hatt sofa med løse puter.. Tror ikke jeg hadde gjort noe annet enn å gå å fikse på de da.

Er bare 16 løse puter daaa...[&:]

ORIGINAL: MalinDalin

Den syns jeg var driiiit fin! Ble litt betatt rett og slett!

Takk!!!
im lovin it

ORIGINAL: KoseMammaen

Likte ikkje alle dei løse putene i sofaen[:)] [;)] [:)]

Jeg har sofa med løse puter - 6 stoore og 6 små - jeg elsker det!!! :-D Så jeg hadde kjempet, for den sofaen så FIIIIN ut

ORIGINAL: Blubb

For mange puter..

er enig md din sambo om de putene, ser for meg at de lett blir et stort irritasjonsmoment !
men sofaen var fin å se på [;)]

ORIGINAL: Frk.Hønemor

fin sofa ja, men ser for meg puter over alt (spessielt med barn) og da hadde jeg blitt gaaaal!
hadde gått rundt og ordnet på puter hele tiden.

så nei, jeg ville ikke kjempet for den[8D][;)]

Back
Topp