Sofa med bred sjeselong??

Tissetassen

Blir kjent med forumet
Vi er på jakt etter ny sofa og vil ha en med så bred sjeselong at det er plass til to i bredden. Noen som har noen tips? Gjerne med link:-)

Jeg har en fra Ikea, tysland tror jeg den heter..Noe i den duren..  Her er det plass til 2 i sjeselongen, ikke sann kjempeplass, men det går ! 

Takk for svar!
Skal sjekke den ut,selv om jeg allerede har sett på ikea-sofaene uten å ha sett noen som er bred nok etter vår smak:-)

Ingen andre som har forslag?

Vi hadde det og skal ALDRI ha det igjen..... Tar enormt stor plass, men det er ikke plass til mer en 2stk... Med mindre man vil sitte oppå hverandre..

Takk for tips. Det er en stor sofa vi er på jakt etter,for vi har massevis av plass:-)

Vi har kansas modulsofa fra bohus, og der er sjeselongen ganske brei. Har ikke testa å sitte to her, for vi er ikke den typen... Hehe. Er plass til mange i sofaen da. Kanskje 7-8stk? Spørs hvor gode venner man er :P
Er stoffsofa da, det er kjipern...

Takk for svar.
Var på A-møbler i går og fant meg fort en favoritt. Dråget er over 3,5 meter lang,så vi snakker ruvende sofa med en real sjeselong!

vi har en scapa-sofa kjøpt på møbelringen. det er en modulsofa,så du velger hvor stor du vil ha den

Back
Topp