Sofa fra jysk??

¤Ida

Gift med forumet
sitter her å MÅ kjøpe sofa, er faktisk hull i vår som martin er å plukker ut bommul av[8D]
har egentlig ikke så sinnsykt god råd og har vært å sett på sofaer, så kom jeg på at jeg har jo faktisk sett en på jysk som heter atlanta, jeg synes den ser bra ut, akkurat slik jeg vil ha den og mener den var god å sitte i også.

Men så er jeg jo litt skeptisk på kvalitet siden den er så billig[8|] noen som har erfaringer med sofa fra jysk å evt reklamasjon??

Vi har hatt sofa fra Jysk.. Man kunne kjenne fjæringen og stengene under når man satt i den til slutt. Da var den 4 år gammel. En sofa bør ha lengre levetid enn som så, men Jysk er jo ikke akkurat kvalitet.. Den gjorde jobben da, bortsett fra at den kunne være vond å sitte i. [8D]

ORIGINAL: Sicily

Vi har hatt sofa fra Jysk.. Man kunne kjenne fjæringen og stengene under når man satt i den til slutt. Da var den 4 år gammel. En sofa bør ha lengre levetid enn som så, men Jysk er jo ikke akkurat kvalitet.. Den gjorde jobben da, bortsett fra at den kunne være vond å sitte i. [8D]

men var den god til å begynne med, vi leier nå å kommer jo til å kjøpe ny sofa når vi kjøper hus for å få en som passer inn der, så er snakk om kansje max 2 år...

Hva koster den da?? Mye billige soafer andre steder også![;)]

ORIGINAL: Delia

Hva koster den da?? Mye billige soafer andre steder også![;)]

5000. hadde egentli bestemt oss for en til 12000 men er hjørneavslutning som ikke går an å bytte side på å får bare plass til et pittelite bord imellom så ser for meg vanskeligheta når vi får kaffe og kake gjester, blir jo ikke plass

har du vurdert finn.no? jeg kjøpte meg sofa der, så nesten ikke at den var brukt... kan jo være heldig[;)]

Back
Topp