Sofa fra bolia

Oktoberjenta

Elsker forumet
Noen med erfaringer til disse sofaene? Er de verdt prisen? Hva som er positivt og negativt evt.

Ser etter ny sofa. Og vil egentlig ha en enkel som i den modellen som heter scandinavia hjørnesofa. Men ser jo at det billigste blir nærmere 30 000 :o

Har dere noen andre sofa som er lignende til en mye billigere pris med god kvalitet og sitte komfort?

Har sett på de kjede møbelhusene, og ser at det er mye type "hamptons" stil eller hvordan jeg skal kalle det. Mye puter og rund i formen på en måte. Liker bedre faste rygg puter, litt mer firkantede (det skal ikke se for stivt ut heller), og helst stålben.

Vi har en u sofa fra bohus nå, som er modellen kansas mener jeg. Den er helt perfekt sånn sett, men skulle helst hatt uten den sjeselongen da vi ikke kommer til å ha plass i den nye leiligheten.

Vis gjerne bilde av sofaen din og:)

Sent from my iPhone using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1422821963.076587.jpg
Dette ligner på vår sofa. Hvis du sjekker ut modulsofaer så kan du bygge sofa selv etter hva slags stue du har og hvor stor den er. Du kan også velge bein og stoff, og slitestyrke på stoffet. Vår sofa er hard å sitte i, og har ett mer slitesterkt stoff enn de som er utstilt. Men den er ikke så hard at det gjør vondt. Vår gamle sofa var billigere, og ble veldig fort slitt. Mitt inntrykk av Skeidar er at de har god kvalitet på sofaene sine, spesielt hvis du går litt opp i pris.

Vis vedlegget 101621
Dette ligner på vår sofa. Hvis du sjekker ut modulsofaer så kan du bygge sofa selv etter hva slags stue du har og hvor stor den er. Du kan også velge bein og stoff, og slitestyrke på stoffet. Vår sofa er hard å sitte i, og har ett mer slitesterkt stoff enn de som er utstilt. Men den er ikke så hard at det gjør vondt. Vår gamle sofa var billigere, og ble veldig fort slitt. Mitt inntrykk av Skeidar er at de har god kvalitet på sofaene sine, spesielt hvis du går litt opp i pris.
Å takk for tipset. Har ikke tenkt på modul sofa. Har innbilt meg at det er flere deler også setter man det sammen akkurat sånn som man vil hjemme, også sklir delene fra hverandre.

Å takk for tipset. Har ikke tenkt på modul sofa. Har innbilt meg at det er flere deler også setter man det sammen akkurat sånn som man vil hjemme, også sklir delene fra hverandre.

Hehe nei det er heldigvis ikke sånn :) prøvde å finne en link til de ulike modulene de har for jeg mener jeg har sett det på nett før, men kan hende jeg blander med da vi kjøpte sofa i høst. Det er i hvertfall masse forskjellige deler man kan velge, så kanskje du kan bygge en som ligner på Bolia sofa uten at det koster 30.000.

Vi har den sofaen som MaiMamma2015 viser til. Veldig fornøyde! Vi ente opp med en løsning ganske lik denne, men med andre armlener. Hodestøttene velger man om man vil ha eller ikke. Ryggen er høy og gir nok støtte.

Nei da :) det sklir ikke fra hverandre. Det festes skikkelig

Back
Topp