Sodastreamer

Frk.Bestemt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Marsboerne 20 18
I LOVE YOU!!!!!

Jeg er så forferdelig tørst fra morgen til kveld(natt). Og vanlig vann blir bare pyton til slutt... Farris er tingen, men det blir fryktelig dyrt i lengden- så mannen tok tak og sa vi skulle dra å handle! :)

Flott med boblevann hver dag, når jeg vil! :) Lykke i en flaske med bobler! Faren for at vanninntaket øker betydelig er tilstedet! :)

En sunn dille i det minste :)

I LOVE YOU!!!!!

Jeg er så forferdelig tørst fra morgen til kveld(natt). Og vanlig vann blir bare pyton til slutt... Farris er tingen, men det blir fryktelig dyrt i lengden- så mannen tok tak og sa vi skulle dra å handle! :)

Flott med boblevann hver dag, når jeg vil! :) Lykke i en flaske med bobler! Faren for at vanninntaket øker betydelig er tilstedet! :)

En sunn dille i det minste :)
Ja heilt enig, fekk meg sodastreamer til bursdag i desember, og synes det er veldig godt å kunne lage seg boblevant sjølv, og blanda litt saft i om eg e sugen på brus:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja heilt enig, fekk meg sodastreamer til bursdag i desember, og synes det er veldig godt å kunne lage seg boblevant sjølv, og blanda litt saft i om eg e sugen på brus:)

Ja, en dæsj fruktfest i vannet gjør susen! :D

Mm har også noe sånt:) mmmm!!!! :):)

Back
Topp