Funker nok jaJa tror den heter det. Hvit og rosa eske?
Funker jo den og. Kullsyra er jo lik skulle man tro siden den kan byttes inn flere steder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funker nok jaJa tror den heter det. Hvit og rosa eske?
Funker jo den og. Kullsyra er jo lik skulle man tro siden den kan byttes inn flere steder.
Soda Stream er genialt når dere drikker mye vann med kullsyre. Pepsi max - blandingen synes jeg smaker tamt. Kjøper dere brus på tilbud er det ikke noe særlig å spare heller.
Da hadde jeg droppet innkjøpet.Kjøper jo stort sett pepsi i 4, 6 eller 8 pk, så det er ikke så mye å spare nei. Brusen jeg drikker er ikke i langtnær samme kvanta, og kjøpes i mye mindre grad på tilbud, men det er jo ikke hver uke engang da.
Vann med bobler drikke ingen av oss, så jeg er rett og slett meget usikker på om dette er en god ide.
Men som mannen påpeker, vi slipper å ta oss av sekkevis med pant. Vi sparer nok ikke på det, men det på et vis likevel. Det er noen hundrelapper i pant som er i sekker som fyller huset. Vi setter ut en når noen har innsamling stort sett. Men det er myyyye å pante.Da hadde jeg droppet innkjøpet.
Men som mannen påpeker, vi slipper å ta oss av sekkevis med pant. Vi sparer nok ikke på det, men det på et vis likevel. Det er noen hundrelapper i pant som er i sekker som fyller huset. Vi setter ut en når noen har innsamling stort sett. Men det er myyyye å pante.
Ser den. Vi panter jevnlig her i huset.Så, jeg kjøpte en sånn på europris når jeg var der i dag... Disse gassflaskene, kan man bare pante dem der man kjøpte dem eller er det som med sånn gass man griller med at man bytter der man vil?