Sodastream?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
På vei ut av butikken i dag så mannen sodastream Pepsi-konsentrat og antydet at kanskje dette var en mulig julegave til ham, men han må jo ha maskin også da.

Han drikker myyyyyyyyyyye Pepsi max, så det er meget mulig det kunne lønne seg på sikt.

Jeg skulle uansett hente noe annet før vi gikk ut av butikken og sjekka pris på maskina, 799.

Googlet det for å se som elkjøp eller noe sånn hadde en annen pris enn obs, og fant fort ut at det finnes mange ulike. Og jeg vet ikke om den til 7-800 er så mye bedre enn senn til 350, for sånt har vi aldri hatt.

Noen med peiling?

(ellers ryker jeg straks på en nettbestklling av barbersaker han har sagt han ønsker seg. Visstnok kommer det frem til jul om jeg kjøper nå innen tirsdag)
 
Vet om flere som har prøvd Pepsi Max i Sodastream, men de sier at det ikke blir helt riktig.. vil tro at det finnes en del Sodastream på finn da ;)
 
Er det ikke samme maskinen, bare at det er forskjell på hvor mye som følger med? Den til 350,- må man vel kjøpe alt i tillegg.
Aner ikke. Sto så lite, må lese meg opp antakelig
 
Vet om flere som har prøvd Pepsi Max i Sodastream, men de sier at det ikke blir helt riktig.. vil tro at det finnes en del Sodastream på finn da ;)
Litt redd det ikke er det samme og derfor ikke blir noe suksess ja.

Allerede tittet på finn, men det må sendes i posten og da blir det fort ikke nevneverdig billigere... Kan sette opp et lagret søk i nærområdet.
 
Litt redd det ikke er det samme og derfor ikke blir noe suksess ja.

Allerede tittet på finn, men det må sendes i posten og da blir det fort ikke nevneverdig billigere... Kan sette opp et lagret søk i nærområdet.
Eller slenge ut en melding på Facebook? Sikkert mange som har en de ikke bruker...!
 
Pepsi smaker det samme.
Ville kjøpt den som koster litt mer for der følger det med litt utstyr
 
Eller slenge ut en melding på Facebook? Sikkert mange som har en de ikke bruker...!

Meget mulig.

Men først finne ut om jeg skal ha en slik

Det blir jo ikke nevneverdig mye billigere enn å kjøpe sånne store pakker med Pepsi, når konsentrat til 8 liter koster 99 kr, i tillegg patron og maskin. Og jevnlig får en 6 liter for 99 på kiwi, tidvis 8 liter på obs til sånn 129 eller noe sånn.

Det er mengdene flasker og pant da.... Men... Tenke
 
Pepsi smaker det samme.
Ville kjøpt den som koster litt mer for der følger det med litt utstyr
Pepsi max, må jeg vel poengtere. Følge med litt er vel litt lurt.
 
Pepsi max, må jeg vel poengtere. Følge med litt er vel litt lurt.
Vi merker ikke forskjell på det som er vanlige, men billigere typer er ikke alltid like gode.
men koster det 99 kr?
Vi har våre flasker ganske lenge, så for vår del lønner det seg
 
Vi merker ikke forskjell på det som er vanlige, men billigere typer er ikke alltid like gode.
men koster det 99 kr?
Vi har våre flasker ganske lenge, så for vår del lønner det seg
En sånn flaske Pepsi max konsentrat koster 99 kr ja, og det er oppgitt at den gir 8 liter ferdig drikke.

Så vesentlig billigere blir det ikke, men lettere å bære i hus enn store pakker pepsi er det jo. Jeg og mellomste drikker annen brus enn cola og kan sikkert fint eksperimentere med saft etc, og de to andre ungene liker ikke kullsyre så de drikker uansett saft.

Vann med bobler drikker vi ikke. Og det ville bare blitt å stappe kullsyre i saft eller annet konsentrat og prøve det Pepsi konsentratet til mannen. Men mulig den havner like fort tilbake på finn. Eller havner under kjøkkenbordet der vi har sid duk til gulvet. Og lagrer maskiner vi ikke bruker. (vi sitter aldri ved det bordet altså)
 
Jeg hadde en av de dyrere typene og kjente noen med den billigere maskinen.. merket ikke noe nevneverdig forskjell.. patron må kjøpes utenom uansett, og fås billigst på Jula.. men se om det følger med flasker til maskinen ifht hva som lønner seg å handle av billig/dyr maskin.. det kjekkeste med sofastream er jo nettopp at man slipper å drasse med seg disse store pakkene med brus hjem fra butikken, og panten tilbake igjen..
 
Vi har sodastream og bruker den mye. Kjøpte mye kullsyre vann før, er så høvelig å slippe de ekstra flaskene når man er å handle. Men de konsentratene på cola og Pepsi er ikke lik i smak som originalen. Men om man liker drikke med kullsyre så er det å anbefale. Kan blande med vanlig saft også.
 
Vi har en forholdsvis billig soda stream og hatt den i noen år. Fungerer kjempe fint den. Hvis man følger anvisningen 100% og blander den sterkeste blandingen så smaker det akkurat som Pepsi max.
 
Kjøpte på europris i vår vi, både maskin, patron og konsentrat.

Den første patronen er fortsatt ikke brukt opp, men er nok jeg som har brukt den mest. Blandet med vanlig saft jeg.

Har ikke prøvd Pepsi max da.

Men jeg synes det funker bra.

Likevel brukes det mest vanlig brus her i hus.
 
Kjøpte på europris i vår vi, både maskin, patron og konsentrat.

Den første patronen er fortsatt ikke brukt opp, men er nok jeg som har brukt den mest. Blandet med vanlig saft jeg.

Har ikke prøvd Pepsi max da.

Men jeg synes det funker bra.

Likevel brukes det mest vanlig brus her i hus.

Den mySoda som jeg ser de har? Funker sikkert like godt som "merkevaren" vil jeg tro?
 
Men mistenker at det fort går mest vanlig brus.

Han lanserte nettopp at han er lei av å bære flasker, resten av året uten pepsi. To uker liksom? DE TO ukene? Begynn nå heller i januar da, at vi skal kjøpe inn god mat og drikke til jul også skal han drikke vann på pur F? Og mor du da, sa jeg. Hun drikker også Pepsi max, og er hos oss i jula.

Han har de særeste ideene denne mannen.

Og jeg vet fortsatt ikke 1)om i skal ha en soda maskin og 2)til ham, eller at vi har jo fakrisk i oppdrag å kjøpe oss julegave fra min farmor i så fall.

Og om det blir brukt. Tviler litt.

Hm..
 
Hadde soda stream for noen år siden. Syns det smaker skikkelig vondt av alle smaker :p så vi brukte den aldri.
 
Back
Topp