Sodastream

Liali

Blir kjent med forumet
Så nettopp at Elkjøp har månedstilbud på sånn kullsyremaskin, er det noen som har erfaring med slik? Jeg drikker utrolig mye Farris/vann med kullsyre, og lurer på om den er verdt investeringa. Har bursdag snart, så kan kjøpe til meg selv, hehe! Eller vil den bare bli enda en stor kjøkkenmaskin som tar opp altfor mye plass i skapene? Noen smakstilsetninger som faktisk er gode?
 
Henger meg på denne! Har ønska meg en sånn lenge, men tør ikke kjøpe, redd det skal være bortkasta penger :p
 
Har hatt i 2år, ELSKER den, den blir brukt hver dag til vann og saft. Liker ikke disse smakene som man får kjøpt til, de er kunstig. Bruker vanlig saft fra butikken:)
 
Appelsinsmaken er i alle fall god:) ikke glad i brus eller Farris men mannen er, han kjøpte akkurat på Europris. Du sparer penger på sikt tror jeg, spesielt hvis du lager av vann eller saft. Mamma er også veldig glad i sin.
 
Vi kjøpte for noen år tilbake og den står bare i skapet. Føler jeg blir kjenpe tørst av den gassen/kullsyra så kjøper heller vanlig brus hvis jeg virkelig må ha det:)
 
Jeg og har i perioder brukt min mye. Den er fantastisk hvis du liker kullsyrevann :) den er også så enkel å bruke at du faktisk bruker den ;)
 
Har også brukt min periodevis mye.
Jeg har aldri prøvd å lage brus, men vann med smak og eventuelt blandet saft i vannet. :)
 
Vi har Sodastream og bruker den mye. Bringebær og pæresmak er mine favoritter for smaksatt vann :)
 
Jeg er veldig glad i min kullsyremaskin, lagde ofte drikke med den. Akkurat nå står den nedpakket i et flyttelass, men gleder meg til å ta den i bruk igjen
 
Vi er på vår nr 2 nå (den andre sprengte) og vi klarer oss ikke uten. Aldri prøvd noen av smakene, da vi kun drikker vann med kullsyre.
 
Jeg kjøpte min før jul og jeg bruker den flere ganger om dagen, ikke kjøpt farris siden. Genial spør du meg :)
 
Har Sodastream og elsker den! <3 Har ikke kjøpt ferdigbrus siden maskina kom i hus. Kullsyrevannet kan også blandes med Zeroh/Fun med sitronsmak etc., så har du enkle alternativer til sirupene. Knalldigg! :-D
 
Back
Topp