Sodastream vs Farris/Coop boblevann

twinsplusone

Betatt av forumet
Er på Farriskjøret etter siste graviditet. Var det etter første runde også, men denne gangen ser det ikke ut til å gå over :hilarious:

Men siden jeg synes det er styrete å handle, oppbevare og (ikke mist) pante disse flaskene, har jeg nå begynt å tenke på Sodastream eller lignende maskin.

Hvilken erfaring har dere angående smaken på hjemmelaget vs kjøpt på butikk? Favoritten min på butikk er for så vidt coop boblevann og taffelvann fra rema med diverse smaker. Synes de er minst like gode :happy: Er det verdt å investere i en maskin, eller blir det bare en dårlig erstatning? Eventuelt hvilken maskin bør man gå for?

Jeg liker Farris og Bris veldig godt, og har kjøpt Sodastream fordi jeg vil slippe alle flaskene. Jeg synes det hjemmelagde boblevannet er veldig godt og drikker mye hver dag.

Har sodastream synes den faktisk smaker bedre enn farris og taffelvann også slipper jeg alle flaskene

Vi har den fra europris, men gasspatronene er jo de samme som sodastream, så det blir vel det samme.

Synes det funker greit, jeg blander med funlight-saft stort sett. Blir like godt som de essensene som hører til synes jeg

Har kjøpt Sodastream, og synes vannet er kjempegodt. Mangler å prøve smakene du kan kjøpe til enda.

Jeg elsker sodastreamen vår! Like godt som alt annet synes jeg :happy:

Back
Topp