Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. Må fly..Fikk valium en gang hos tannlegen grunnet ekstrem tannlegeskrekk. Værst jeg har fått noen gang. Følte meg ikke som meg selv på flere dager...
Må du fly? Finnes det ingen andre alternativer??
Hvorfor er du redd? Jeg elsker å fly... men forstår jo at noen er redde..
Hos meg fungerer ikke valium eller sobril. Må i såfall ta elefantdose, og da kan man likså godt slå meg hardt i hodet.
Min flyskrekk er litt merkelig. Folk ler av meg, men jeg har lært meg å le med de. Jeg er nemlig bare redd ved opplett. Hater å kjenne at flyet ruller så fort og at bakken forsvinner under beina mine. Så jeg sitter og klyper den jeg reiser sammen med samtidig som jeg løfter opp beina når flyet letter fra bakken. Sånn sitter jeg til vi er kommet opp i flyhøyden. Da kan jeg sitte å se ut og kose meg.
Ja, er ikke så tøff i trynet ved mye turbulens. Har reist i storm med widerøe og det tok knekken på flygleden min.Jeg er også redd da. Det er mye bevegelse i flyet på det tidspunktet, det kjennes jo som om flyet vil falle ned.
Ja, er ikke så tøff i trynet ved mye turbulens. Har reist i storm med widerøe og det tok knekken på flygleden min.
Har fløyet 2 ganger på 20 år.
Prøv valium. Det kan hjelpe deg, selv om det ikke hjalp meg.Det høres fælt ut :O
Liker ikke turbulens!
Jeg trenger heldigvis ikke noe slikt, bare knuser handa til mannenPrøv valium. Det kan hjelpe deg, selv om det ikke hjalp meg.
Siste gang jeg reiste så tok jeg ingen medisiner Bare knuste handa til reisefølget mitt Ba han så fint om å holde kjeft da han ville at jeg skulle se ut av vinduet når vi steg opp i luften. På 3.beskjed fikk han klar ordre om å kutte ut hvis ikke kunne han få sitte ute på vingen resten av oppturenNår vi kom opp i marsjhøyden så satt jeg å så ut resten av turen uten å måtte holde i ei hand (og han slapp å sitte ute på vingen)Jeg trenger heldigvis ikke noe slikt, bare knuser handa til mannen
Men jeg har absolutt medfølelse med dere som trenger medisiner for å fly, for jeg tenker at jeg da bare kjenner en brøkdel av den angsten som dere kjenner og det må være helt forferdelig!
He he, jeg hadde tenkt å foreslå to kopper med irish coffee, funker bra for megSkyt meg men valium og et glass vin ikke anbefalt av lege, å ikke noe jeg vil si at er bra å gjør. Men kan vel innrømme at jeg prøvde en gang. Pga valium ikke funka det spøtt på meg. Men med et glass vin, så ble jeg avslappa.
Bestill ett flyskrekk kurs hos widerøe.Hva synes dere funker best? Har fått begge hos legen. ( eller Sobril går jeg fast på) men et valium sterkere? Gruer meg i hel