so much to do...

Hei87

Flørter med forumet
Desemberskattene 2014
Har et hus som må ryddes og vaskes, oppvaskmaskin som må ryddes ut av, klesvask som må tørkes og rundstykker og skillingsboller som må bakes, og hva gjør jeg? Ligger kvalm og uggen på sofaen under et pledd. Kanskje litt dumt å ta på seg å holde me and i party i kveld? Jaja, skal snart greie å komme meg opp av sofaen :p

Har et hus som må ryddes og vaskes, oppvaskmaskin som må ryddes ut av, klesvask som må tørkes og rundstykker og skillingsboller som må bakes, og hva gjør jeg? Ligger kvalm og uggen på sofaen under et pledd. Kanskje litt dumt å ta på seg å holde me and i party i kveld? Jaja, skal snart greie å komme meg opp av sofaen :p
Har det akkurat på samme viset :P ( uten om det med partyet ) Men må snart komme meg på jobb.. Morro med kvalme gitt.

Har det akkurat på samme viset :p ( uten om det med partyet ) Men må snart komme meg på jobb.. Morro med kvalme gitt.

Har blitt sykemeldt jeg da, så slipper heldigvis jobb i tillegg. Glad for det nå merker jeg. God bedring og håper du får en bra dag på jobb :)

Usj, burde vasket hus for 3 dager siden!!!!!! Men jeg sitter fortsatt i sofaen og sløver :mad:

Huff, hjemme ser det ikke ut. Håper ikke vi får besøk på en stund, hehe

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Vi skal ta vaskedag til helgen. Ser ikke ut her heller. To slitne studenter er ikke akkurat de mest vaskegale :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mye godt selskap i hybelkaniner. hahaha

Her tar jeg skippertak en gang i uka, men kjenner at jeg må motiveres av at noen skal komme på besøk etc. :p Jeg er latere enn latest om dagen.

Er slik her også;-) ser ikke ut, men etter en hel dag på jobb fristet sofaen mere så nå ligger jeg godt plassert i den og der blir jeg ikveld.. krysser fingrene for at det ikke kommer noen på besøk de nærmeste dagene;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så mye å gjøre og så lite ork. Var helt pumpa da jeg kom hjem fra jobb i dag. Orket knapt å finne på noe med ettåringen og det var veldig godt å få han i seng kl halv åtte. Vet ikke hvordan jeg skal orke full jobb, barn +alt det andre hvis jeg er like sliten fremover. Vil bare sove sove sove

Back
Topp