Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MinervaDen gangen jeg var alene, var det ikke lov å "bruke tid på å finne ut om det fungerer" engang, fordi man kunne ikke planlegge å eventuelt en dag flytte sammen med barnefar, fikk jeg opplyst.
Litt gråsone akkurat det der - man skal ikke ha "samliv" med barnefar, men om de bare "dater" og ikke f.eks. overnatter hele tiden er det strengt tatt ikke et samboerforhold - noen prøver jo på nytt, og bruker littegrann tid på å finne ut om det fungerer. Litt kjipt om hun skal miste livsoppholdet sitt bare fordi hun vil prøve å finne sammen med barnefaren igjen - eller at man skal bli tvunget til å flytte sammen igjen før man er klare bare for pengene.
ORIGINAL: Minerva
Litt gråsone akkurat det der - man skal ikke ha "samliv" med barnefar, men om de bare "dater" og ikke f.eks. overnatter hele tiden er det strengt tatt ikke et samboerforhold - noen prøver jo på nytt, og bruker littegrann tid på å finne ut om det fungerer. Litt kjipt om hun skal miste livsoppholdet sitt bare fordi hun vil prøve å finne sammen med barnefaren igjen - eller at man skal bli tvunget til å flytte sammen igjen før man er klare bare for pengene.
Om det er en ny kjæreste kan de være samboere et år før hun mister OS.
Men om hun faktisk lever sammen med BF og lyver til NAV ville jeg nok nevnt at det har vært flere avisoppslag siste året om folk som blir tatt og får strenge straffer for denne typen svindel... [8|]